وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متس هوملس: بازی خوب اتریش به دلیل اشتباهات ما بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ متس هوملس، ملی پوش آلمانی، از پیروزی تیمش مقابل اتریش در رقابت های مقدماتی یورو 2012 خوشحال است و اظهار امیدواری کرد که این روند خوب ادامه پیدا کند.

شاگردان یواخیم لو با دو گل ماریو گومز موفق شدند 2-1 اتریش را شکست دهند تا روند پیروزیهای شان در این رقابت ها ادامه پیدا کند؛ هرچند در این دیدار اتریشی ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و شب سختی را برای رقیب رقم زدند.

هوملس در گفتگو با بخش آلمانی سایت گل گفت: "اتریش بازی خوبی انجام داد و این البته به دلیل اشتباهات ما بود."

هوملس 22 ساله این فصل با دورتموند قهرمان بوندسلیگا شد و اکنون در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان به میدان می رود. به نظر می رسد همه چیز برای ستاره سابق مونشن گلادباخ خوب پیش می رود: "من امیدوارم که شرایط به همین ترتیب ادامه پیدا کند."

بازی های خوب هوملس در قلب خط دفاعی دورتموند و تیم ملی آلمان موجب شد تا رسانه ها او را مورد ستایش قرار بدهند اما او توجه چندانی به این تعریف ها ندارد: "من در مورد خودم قضاوت نمی کنم. می دانم که مردم در مورد کارهای دفاعی اطلاعات زیادی ندارند."

تیم ملی آلمان سه شنبه باید مقابل تیم ملی آذربایجان قرار بگیرد. دیداری که پیروزی در آن میتواند صعود شاگردان لو به یورو 2012 را قطعی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد