وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علاقه بایرن مونیخ به بازیکن جوان آژاکس


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، غول های باواریایی به دنبال جذب " تام اورتوم " ستاره کوچک تیم آژاکس هلند می باشند، و می خواهند از او در تیم دوم بایرن زیر نظر آندریس یونکر استفاده نمایند.

بایرن مونیخ علاقه مند است تام اورتوم بازیکن 20 ساله تیم آژاکس را که در پست هافبک مرکزی بازی می کند به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن در همین تابستان به پایان می رسد و بایرنی ها به دنبال ارائه پیشنهادی هستد تا این بازیکن جوان زیر نظر یونکر در تیم دوم بایرن مونیخ حضور داشته باشد.

اورتوم در مصاحبه با " VOETBAL INTERNATIONAL " گفت: " صبح روز چهارشنبه در روزنامه خواندم که مونیخی ها به من علاقه مند هستند. این من را تعجب زده نکرد ، زیرا در اوایل این هفته شنیده بودم که بایرنی ها به من علاقه دارند. " بعید است که اورتوم به عنوان بازیکنی برای تیم اول انتخاب شود ، ولی با این حال امیدوار است روزی بتواند به این افتخار دست یابد.

او در ادامه گفت: " من فکر می کنم به اندازۀ کافی خوب هستم ] بازی برای بایرن مونیخ [. گام های رسیدن برای بازی در تیم اول بلند و دراز نیست. ایده انتقال به بایرن مونیخ جذاب است ، اما مهمترین چیز برای من این است که باشگاه استقبال خوبی از من داشته باشد ، و بتواند در پیشرفت به من کمک کند. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد