وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان بعد از پیروزی مقابل اتریش

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان بعد از اتمام بازی مقابل اتریش در مورد این مسابقه که با نتیجه 1-2 به سود آلمان به پایان رسید اظهار نظر کردند.

 

مانوئل نویر : این یک بازی بسیار سخت برای ما بود. اتریش بسیار خوب بازی کرد و ما با خوش شانسی توانستیم این تیم را در خانه اش شکست دهیم.

مارسل اشملزر : با توجه به وضعیت جدول این آخرین شانس اتریش برای زنده نگه داشتن امید برای صعود از این گروه بود به همین دلیل آنها در مقابل ما یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند و فشار زیادی به تیم ما وارد کردند و شانس های گلزنی بیشتری داشتند ولی خوشبختانه در پایان این آلمان بود که به پیروزی رسید.

تونی کروس : ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را در برایر حریف ارائه دهیم و نتوانستیم ریتم بازی را در دست بگیریم. اتریش بعد از به ثمر رساندن گل مساوی بازی بهتری نسبت به تیم ما انجام داد و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما خلق کرد. ضد حملات اتریش در طول 90 دقیقه بسیار خطرناک بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
soheil یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:52

dadash dameton garm ,etela resaniton fogholadas avalin bare nazar midam ama az in b bad hamishe nazar midam,fk konam dar rooz 5-10 dafe b ija sar bzanam,bazam mamnon az kare khobeton

خواهش میکنم.
خوشحالم که این وبلاگ خواننده های خوبی مثل شما داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد