وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: اسپانیا همچنان بهترین است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان اظهار داشت که تیم او در بین بهترین های حال حاضر دنیا قرار دارد ، اما گفت تیم ویسنته دل بوسکه همچنان بهترین تیم دنیاست.

فیلیپ لام مدافع کناری و کاپیتان تیم ملی آلمان معتقد است تیمش نسبت به جام جهانی 2010 که به مقام سوم رسیده است همچنان در حال پیشرفت است ، اما معتقد می باشد تیم ملی آلمان هنوز هم سطح قهرمان اروپا و جهان نشده است.

لام در مصاحبه با سایت فیفا گفت: " ما مطمئناً به راه رشد و توسعه گام برمی داریم ، اما قطعاً به آنچه که مدنظر ماست نرسیده ایم. اسپانیا همچنان درحد مدال طلای جهان است. نتایج در سه تورنمت مهم گذشته نشان می دهد در مسیر درستی فرار گرفته ایم ، اما هنوز نتوانسته ایم از پتانسیل خود حداکثر بهره برداری را داشته باشیم. ما مصمم هستیم تا یک افتخار بزرگ را بدست بیاوریم.  "

لام سپس در ادامه می گوید: " ما نشان داده ایم که همتراز با برزیل ، و سایر تیم های بزرگ دنیا هستیم. اسپانیا همچنان یک قدم از ما جلوتر است ، اما ما در حال حاضر یک تیم جوان داریم ، و ما باید همچنان به پیشرفت خود در چند سال آینده ادامه دهیم ، و افتخار کسب کنیم. "

نظرات 1 + ارسال نظر
رها یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 23:40

ما همیشه قهرمهنیم
به امبد روزی که فلیپ و شواینی بقیه بچه ها تیم جام جهانی رو با افتخار بالای سرش بگیره
به امید اون روز...

آره به امید اون روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد