وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیروزی پر گل ستارگان رئال مادرید مقابل ستارگان بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با شعار " برای آفریقا " با ستارگان بازنشسته خود ، در استادیوم سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند.

این دو تیم پر آوازه جهان جهت حمایت از مردم آفریقا یک دیدار دوستانه و تشریفاتی را با ستارگان سال های دور و نزدیک خود برگذار کردند ، که این دیدار با نتیجه 8 بر 3 به سود تیم میزبان به پایان رسید. این مسابقه در دو وقت قانونی 45 دقیقه برگزار شد. در این دیدار خیر خواهانه بازیکنان سرشناسی مانند: زیدان - فیگو - مورینتس - خورخه والدانو - دلارد - شوکر -  هلگئرا برای رئال مادرید ، و بازیکنانی نظیر : روی ماکای - البر - جیوانی - تارنات - ساینول - برایتنر -  برادران کوواچ برای بایرن مونیخ به میدان رفتند.

زنندگان گل های رئال مادرید: دلارد ( 11 – پنالتی ) - بالدانو ( 16 ) - ردوندو ( 40 ) - آلفونسو ( 46 ) - روبرت کوواچ ( 60 - گل به خودی ) - نیکو کوواچ ( 66 – گل به خودی ) - آلفونسو ( 83 ) – شوکر ( 90 – پنالتی ). زنندگان گل های بایرن مونیخ: سرجیو ( 44 و 63 ) – نیکو کوواچ ( 54 ).

نکته قابل توجه در این دیدار گل بسیار زیبای سرجیوی برزیلی برای بایرن مونیخ بود که در دقیقه 63 به صورت برگردان ، و تقریبآً از روی نقطۀ پنالتی زده شد. لازم بذکر است که در این دیدار تصاویر جالبی مشاهده می شد. به عنوان مثال کمک داور این دیدار در نیمه دوم بعلت بارش باران از پرچم ، که کمک دواران برای قضاوت از آن استفاده می کنند به عنوان سایه بان استفاده کرد! همچنین بعد از چند دقیقه از گرمکن باشگاه رئال مادرید هم برای فرار از سرماخوردگی استفاده نمود.

داوران این دیدار مانند بازیکنان درون میدان ، از بازنشستگان حرفۀ داوری بودند. همچنین خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید از نزدیک این دیدار را مشاهده کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 01:12 http://dos-santos.-aveiro.blogfa.com


سلام
ممنون که به وبم اومدی و لینکم کردی.منم لینکیدمت.
اگ بیشتر بهم سر بزنی خوشحال تر میشم.
بای تا های...

میلادکان دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 18:04 http://www.footbali.mihanblog.com/

به نظر من خیلی تو وبلاگت تبلیغات گذاشتی وبلاگت سنگین شد از من میشنوی یک چند تا تبلیغ را حذف کن
راستی تو با کدوم نرم افزار از نظرسنجی های وبگذر عکس میگرفتی
بیا تو وبلاگم جواب بده روی تبلیغات هم کلیک کن نظرت رت=ا هم راجع به وبلاگم بگو
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد