وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گامبا اوزاکا پیشنهاد بایرن برای جذب اوسامی را تایید کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه گامبا اوزاکای ژاپن اعلام کرد مسئولان بایرن برای به خدمت گرفتن تاکاشی اوسامی با ما وارد مذاکره شده اند.

سخنگوی باشگاه ژاپنی اعلام کرد بایرن برای جذب ستاره 19 ساله این باشگاه که یکی از بازیکنان آینده دار تیم ملی ژاپن نیز هست وارد مذاکره شده و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

کویزومی سخنگوی گامبا می گوید: "درست است، بایرن با ما تماس گرفته اما هنوز هیچ توافقی حاصل نشده و باید کمی صبر کرد تا همه چیز مشخص شود."

یاماموتو مدیر ورزشی تیم که علاقه ای به از دست دادن ستاره جوان خود ندارد می گوید: "در قرارداد اوسامی آمده که اگر تیم خارجی خواهان جذب او باشد ما می توانیم مانع این انتقال شویم."

گزارش ها حاکی از این است که بایرن قصد دارد با ارائه پیشنهادی 1.5 میلیون یورویی اوسامی را به خدمت بگیرد. تاکاشی هم اکنون در حال تمرین با تیم ملی ژاپن است.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 20:35

دیدین گفتم 5میلیون زیاده.
وقتی خبرهاتون رو از سایت های دیگه(بخصوص سایت گل) کپی میکنید اینجا،همین میشه دیگ.لطفا یه مقدار از خودتون ابتکار نشون بدید.
درضمن همیشه این احتمال رو درنظر بگیرید که ممکنه سایت هایی که ازشون خبر ها رو کپی میکنید،خبرشون اشتباه باشه.
با تشکر

محمد_13 سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 13:59

در جواب آقا عرفان باید بگم که اون خبر رو من از بخش سایت فارسی گل کپی نکردم و قبل از اینکه در قسمت فارسی ترجمه بشه ، من خودم ترجمه اش کردم. اما بخش انگلیسی سایت گل مبلغ رو اشتباه اعلام کرده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد