وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه تونی کروس با نشریه کیکر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس در گفت‌وگویی با نشریه هفتگی کیکر اظهار داشت زمان درخشش و گلزنی من بزودی فراخواهد رسید. فکر نمی‌کنم تا آن زمان زیاد منتظر بمانم.

این ستاره 20 ساله که در این مصاحبه که روز دوشنبه (امروز) منتشر شد، افزود: البته در به ثمر رسیدن 3، 4 گل نقش داشته‌ام. ضمن اینکه 80، 90 درصد وظایفم در تیم ملی، دفاعی است.
کروس در این مصاحبه که قبل از رویارویی با آذربایجان (دیدار فرداشب) انجام گرفته، به نکات دیگری نیز اشاره کرده است:

آقای کروس، سفر به آذربایجان بیشتر از سر رفع تکلیف است یا گردشی مفرح؟  

ما باید همچنان با تمرکز در خانه آذربایجانی‌ها بازی کنیم و هر سه امتیاز بازی را بگیریم. به جرات می‌توان گفت در خانه این حریف ما آخرین گام را به سوی راهیابی به جام ملت‌ها برمی‌داریم.

بازی با اتریش و برد 2 بر یک مقابل این حریف را چگونه ارزیابی می‌کنید؟  

در نیمه اول آن بازی همه چیز را تحت کنترل داشتیم. وقتی مقابل دروازه حریف توپ را از دست می‌دادیم، در مجموع نحوه حمله به دفاع و بالعکس تیم خوب نبود.

آیا پاس اشتباه در دقیقه 38 دیدار با اتریش، بازی خوب شما را خراب نکرد؟  

من احساس خوبی داشتم. توپ را مال خود کردم و به بازی سرعت دادم. عملکردم در نیمه اول خیلی خوب بود. شاید بهترین بازی ملی‌ام بود. ولی در نیمه دوم بطور کلی کیفیت کار دیگر خوب نشد.

مقابل اروگوئه و اتریش در بازی روی زمین عملکرد خوبی داشتید؟  

بله.

شواین اشتایگر و خدیرا، به نظر گزینه‌های نخست به شمار می‌روند. فکر می‌کنید باید نقش کمک‌کننده و ناجی در اوقات حساس و ضروری را بپذیرید؟
از این واژه ناجی، چیزی سر در نمی‌آورم. فقط می‌گویم وقتی بازیکنی مثل من اغلب بازی می‌کند، بازیکنی نیست که به او کمک‌کننده در لحظات حاد بگویند.

چقدر فرصت لازم دارید که جانشین رقیبان اصلی‌تان (اشتایگر و خدیرا) شوید؟  

بدیهی است می‌خواهم نشان دهم هر زمان قادر به بازی هستم. این هدفی است که از قبل داشته‌ام، چون متوجه‌ام خوب دارم پیشرفت می‌کنم.

در جام جهانی 2010 چهار مرتبه به عنوان بازیکن تازه‌نفس به زمین رفتید. پس از آن 9 بازی ملی انجام دادید که در پنج مورد از ابتدا در ترکیب بودید. از این عملکرد راضی هستید؟
بله. این عملکردی کاملاً رضایت‌بخش است. ناراحت کننده زمانی بود که در جام جهانی مریض بودم و نتوانستم از ابتدا در ترکیب قرارگیرم. در حالی‌که در رقابت‌های مقدماتی یورو 2012 اغلب در ترکیب حضور داشته‌ام.

راستی چرا در 17 بازی ملی خود گلی را نزده اید؟  

زمان گلزنی من هم فرا خواهد رسید. فکر نمی‌کنم تا آن هنگام زیاد منتظر بمانم. البته در به ثمر رسیدن 3، 4 گل نقش داشته‌ام. ضمن اینکه 80، 90 درصد وظایفم، دفاعی است.

عملکرد خود را درتیم بایرن در فصلی که گذشت،‌چگونه ارزیابی می‌کنید؟  

بابت شمار بازی‌های که برای بایرن انجام دادم، بدیهی است راضی ام. هرزمان که آماده بودم، در دوره ونگال به بازی آمدم. فکر می‌کنم بهترین دوره کاری‌ام درفصل اخیر، قبل از تعطیلات زمستانی بود. همان زمانی که جایگاه واقعی خودم را یافتم.

توانستید یک گل باشگاهی هم بزنید.  

در دور رفت من حتی می‌توانستم 5، 6 یا 7 گل بزنم که البته از این بابت بدشانس بودم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد