وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه رسماً ‌از بایرن مونیخ خداحافظی کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بهترین مهاجم سال های اخیر تیم ملی فوتبال آلمان ، پس از چهار سال حضور در تیم بایرن مونیخ از این تیم جدا می شود.

تیم بایرن مونیخ در روز دوشنبه اعلام کرد هیچگونه توافقی با میروسلاو کلوزه 32 ساله بر سر ادامه همکاری حاصل نشده است و همین امر موجب شد کلوزه امروز رسماً خبر خروج خود از تیم باواریایی را اعلام کند. میرو کلوزه امروز در این خصوص گفت: " من اینجا در مونیخ چهار سال زیبا و موفق را داشتم ، و می خواهم صمیمانه تشکر کنم. این برای من همیشه ویژه بود که برای این باشگاه بازی می کنم. "

کارل هاینس رومنیگه در اینباره افزود: " متاسفانه ، گفتگوها با میرو کلوزه به نتایج مثبت نرسید. ما می خواستیم با او تمدید کنیم ، اما از نظر مدت قرارداد ، ما به هیچ توافقی نرسیدیم. "

آنچه به نظر می رسد پول مشکل اصلی برای تمدید قرارداد نبوده است ، و تنها دلیل عدم توافق دو طرف مدت زمان بوده است. چند باشگاه به این مهاجم که در یکسال اخیر زیر سایه ماریو گومز بوده است علاقه مند می باشند ، اما بنا به گزارش های چند روز اخیر به نظر می رسد که تیم لاتزیو ایتالیا بخت بیشتری را از سایر رقبای انگلیسی ، اسپانیایی و ایتالیایی خود برای جذب کلوزه را دارد.

شاید هم خروج کلوزه از بایرن مونیخ چندان دور از ذهن نبود. این مهاجم قبل از اینکه در فصل 2008 – 2007 به بایرن مونیخ بیاید ، با انجام 150 بازی و زدن 53 گل یکی از موفقترین بازیکنان بوندسلیگا بود. حضور در بایرن مونیخ برای این بازیکن همواره موفق در تیم ملی ، دارای پستی و بلندی هایی بوده است. کلوزه در این مدت همواره به عنوان مهاجم نخست تیم ملی آلمان انتخاب می شد ، اما هیچوقت نتوانست در بایرن مونیخ به آن ثبات لازم برسد و به آنچه که مستحقش بود دست یابد. کلوزه قبل از ورود به بایرن مونیخ در فصل 6 – 2005 در تیم وردربرمن با زدن 25 گل به عنوان آقای گلی بوندسلیگا دست یافت ، ولی او در مدت حضورش در بایرن 98 بار در بوندسلیگا به میدان رفت و تنها 24 گل به ثمر رساند.

اما به لحاظ کسب افتخارات تیمی این چهار فصل برای کلوزه موفق آمیز بود. او توانست در سال های 2008 و 2010 دوبار قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی را بدست بیاورد و در سال 2010 در فینال لیگ قهرمانان حضور یابد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سلما دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 23:54

خداحافظ ای قهرمان ملی من.خیلی دوست دارم میروی عزیز می دونم که هرجا بری بهترینی.ولی جون من لاتزیو نرو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد