وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: توافق با بواتنگ هنوز ممکن است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ مطمئن است که سران این باشگاه چهارمین خرید تابستانی شان را با جذب جروم بواتنگ، بازیکن منچسترسیتی ثبت خواهند کرد. این درحالی است که سران سیتی در فروش این مدافع، مردد هستند.

بواتنگ که در ترکیب اصلی تیم روبرتو مانچینی جایی ندارد، در فصل قبل با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و از همین رو بازیکنانی مثل وینسنت کمپانی و میکا ریچاردز جای او را در زمین پر می کردند و اکنون هم به مانچینی، مربی ایتالیایی تیمش گفته که می خواهد به بایرن مونیخ برود.

در این میان رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن در صحبتهایی به کیکر گفت: «فکر می کنم این شانس را داریم تا با سران سیتی بر سر بواتنگ به توافق برسیم. این موضوعی نیست که در طول دو یا سه روز آینده حل شود.»

از سوی دیگر سران باشگاه سیتی تردیدهای در به فروش رساندن ستاره آلمانی شان دارند و در صورتی که قصد فروش او را داشته باشند، انتظار می رود که لیبلی 20 میلیون یورویی برروی او قرار دهند. این در حالی است که باواریایی ها تنها پیشنهادی 12.5 میلیون یورویی را برای خرید بواتنگ آماده کرده اند.

در صورتی که این توافق صورت بگیرد، بواتنگ ممکن است گران قیمت ترین بازیکن بایرن زیر نظر یوپ هاینکس، مربی جدید این تیم باشد. مانوئل نویر، رافینیا و نیلس پترسن، سایر بازیکنانی هستند که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به رختکن بایرن آمده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 11:53

من که اصلاً با یواتنگ حال نمی کنم.

فکر نکنم گزینه ی خوبی برای دفاع مرکزی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد