وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: کلوزه ضامن گلزنی در هر رویداد بزرگ است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گلزن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان گفت میروسلاو کلوزه مهاجمی است که در هر رویداد بزرگ فوتبال گلزنی را برای تیمش تضمین می‌کند.

یورگن کلینزمن در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد اظهار داشت: کلوزه ضامن گلزنی در هر رویداد بزرگ است. آرزو می‌کنم با تمام قوا قدم به جام ملت‌های 2012 بگذارد و دورنمای جام جهانی 2014 را نیز مد نظر داشته باشد. او بازیکنی است که ترس را به جان حریف می‌اندازد.

وی افزود: در واقع به آن دسته از بازیکنان با کلاس تعلق دارد که همیشه در اوج می‌درخشند. بازیکنی که برای حریف شناخته شده است، همینطور مهاجمی که بازیکن حریف خوب می‌داند برابرش نباید شوخی‌ کند و گرنه ضربه مهلک را فرود خواهد آورد.

سرمربی سابق ژرمن‌ها که اکنون در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد، ‌در این گفت‌وگو به نکات دیگری نیز اشاره کرده است:

آقای کلینزمن، به جام جهانی بانوان می‌آیید؟  

بله. البته، تحت هر شرایطی در بازی نهایی آنجا خواهم بود. امکان حضور تا قبل از آن بازی برایم میسر نیست. آرزوی من برای بازی فینال حضور آلمان مقابل آمریکا است. فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی زنان ما بتوانند صاحب جام شوند. مطمئنم جام جهانی به فوتبال زنان شتاب عظیمی خواهد بخشید.

شما از آمریکا، وقایع فوتبال آلمان را تعقیب می‌کنید. شالکه می‌خواهد ینس لمن را به عنوان دروازه‌بان و جانشین مانوئل نویر استخدام کند. شما به چنین دروازه‌بانی در سن 41 سالگی، برای موفقیت در بوندسلیگا اطمینان دارید؟
بله. شک نکنید. او هر زمان بخواهد، می‌تواند. ولی سخت می‌توانم باور کنم که حاضر شود به عنوان سنگربان شماره دو تیم شود. من خودم نیز دوست ندارم او را در تیمی، سنگربان ذخیره ببیینم. خیلی راحت بگویم او جاه‌طلبی مفرطی دارد. در وجودش چنین انگیزه‌ و قدرتی نهفته شده که بطور پیوسته دنبال حد و اندازه‌اش می‌گردد.

تا قبل از بازی با آذربایجان، تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی یورو 2012 شش بازی انجام داده و شش برد نیز کسب کرده است. تحلیل شما از عملکرد یواخیم لو چیست؟
در یک کلام شگفت‌انگیز است. من بازی با اتریشی‌ها را به طور زنده ندیدم. بازی را برایم ضبط کردند. بابت پیشرفت بی‌وقفه و مستمر تیم بسیار خوشحالم. بدیهی است آرزو می‌کنم قدم بعدی منجر به کسب جام شود. تیم ملی پتانسیل بسیار زیادی دارد. همچنین استعداد‌های جوان بسیار زیادی که تشنه کسب مقام هستند. آنها می‌توانند در جام ملت‌ها عاقبت به مقام قهرمانی برسند. اعتقاد زیادی به کسب قهرمانی تیم کشورمان دارم.

بنظرتان در خط حمله یک تغییر و تحول اساسی بوجود آمده؟ چون بنظر می‌رسد ماریو گومز توانسته میروسلاو کلوزه را از رقابت کنار بزند...
بنظرم یواخیم لو با هردوی اینها،‌ صاحب دو مهاجم کاملا قوی است. چیزی که بسیار باعث خرسندی من است، برای جام ملت‌ها یواخیم لو تشخیص خواهد داد که کدام‌یک برتر بر دیگری است. من خودم طرفدار بزرگ کلوزه هستم. چون او توانایی فوق‌العاده باورنکردنی را در خلال سال‌های بسیار برای تیم ملی آلمان داشته است. الان هم بدون مشکل است و راحت می‌تواند سه، چهار سال دیگر بازی کند.

ما از کلوزه باز انتظار چه چیزی را می‌توانیم داشته باشیم؟  

کلوزه، ضامن گلزنی در هر رویداد بزرگ است. آرزو می‌کنم با تمام قوا قدم به جام ملت‌های 2012 بگذارد و دورنمای جام جهانی 2014 را نیز مد نظر داشته باشد. او بازیکنی است که ترس را به جان حریف می‌اندازد.در واقع به آن دسته از بازیکنان با کلاس تعلق دارد که همیشه در اوج می‌درخشند. بازیکنی که برای حریف شناخته شده است، همین‌طور مهاجمی که بازیکن حریف خوب می‌داند برابرش نباید شوخی‌ کند و گرنه ضربه مهلک را فرود خواهد آورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
salma سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 15:37

az tadvinkonandeie in khabar kheili mamnunam.merci klinsi kheli bamarefati.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد