وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه به برمن باز می گردد؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نوشته روزنامه بیلد میروسلاو کلوزه مهاجم اسبق بایرن مونیخ ممکن است بار دیگر به باشگاه سابقش یعنی وردربرمن بازگردد.

کلوزه هفته گذشته اعلام کرد دیگر بایرن را بعد از 4 سال ترک خواهد کرد. او که تابستان 2007 به جمع باواریایی ها اضافه شد نتوانست آنچنان که باید و شاید خود را نشان دهد و تنها 28 گل برای این تیم مونیخی در این مدت به ثمر رساند.

کارل هاینس رومنیگه عضو هیئت مدیره بایرن اعلام کرد کلوزه پیشنهاد تمدید یکساله قراردادش که در صورت توافق طرفین به دوسال نیز افزایش میافت را رد کرد.

این در حالی است که کلوزه در وردربرمن به یکی از بهترین مهاجمان اروپا تبدیل شد و در سه سال حضورش در این تیم در 89 بازی 53 گل به ثمر رساند.

توماس شاف سرمربی برمن و کلاوس آلوفس مدیر فنی برمن احتمال بازگشت این مهاجم گلزن را به تیمشان بررسی کرده اند اما گفته می شود والنسیا و چندین باشگاه اروپایی دیگر خواهان جذب کلوزه هستند.

شاف می گوید: "در مورد پیوستن دوباره کلوزه به تیم با مسئولان باشگاه صحبت کردم. این پیشنهاد برای او می تواند جالب باشد. کلوزه می تواند بار دیگر به خانه اش بازگردد. به نظر من این آخرین قرارداد حرفه ای دوران فوتبال او خواهد بود."

نظرات 1 + ارسال نظر
salma چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 13:30

afarin boro bremen

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد