وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: با بایرن قهرمانی در بوندسلیگا ولیگ قهرمانان را تجربه میکنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از آبند‌سایتونگ، مانوئل نویر که سال گذشته در جام‌ جهانی 2010 همراه ژرمن‌ها درخشید، اظهار داشت می‌خواهم با بایرن قهرمان بوندسلیگا شوم و بعد به فینال لیگ قهرمانان اروپا که سال بعد در مونیخ بازی پایانی‌اش انجام می‌شود،‌ برسم. 

وی افزود: باید همه در مونیخ همین انگیزه را داشته باشیم. خیلی خوب است در بایرن ملی‌پوش زیادی داریم. آن‌وقت می‌توانیم اسکلتی از تیم ملی بسازیم و تیمی خیلی خوب شکل دهیم.
وی در شرایطی این گونه اظهار نظر کرد که در پایان هفته گذشته بالاخره مجوز عقد قرارداد با بایرن‌مونیخ را یافت.

نویر که در عین حال به‌خاطر همراهی تیم کشورش برای رویارویی با اتریش و آذربایجان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا(یورو 2012) در اردوی ژرمن‌ها به سر می‌برد، به مناسبت حضور در بایرن، با خبرنگاران سخن گفت که چکیده آن به شرح زیر است:


*حضور نزد بایرنی‌ها  

در مورد حضورم در بایرن این روزها بحث های زیادی می شود. مردم می‌پرسند در بایرن چه چیزی در انتظارم خواهد بود. در این باره باید عنوان کنم بایرنی‌ها به من اطمینان داده‌اند و من این تیم را می پسندم.

 

*لهجه بایری  

متوجه خیلی چیزها هستم و خویشاوندانی نیز در جنوب دارم. بدون شناخت راهی آنجا نمی شوم و من به خوبی از لهجه و نحوه گفتمان مردمان این شهر آگاهی کامل دارم.

 

*منچستریونایتد  

من پیشنهاد خوبی از منچستریونایتد داشتم،‌ اما می‌خواهم به عنوان دروازه‌بان تیم ملی در بهترین تیم آلمان بازی کنم. به باور من بوندسلیگا از کلاس کافی بازی برخوردار است. ضمن آنکه خواستم به زندگی در آلمان ادامه دهم.   

*تاثیر نامزد 

در مورد انتقالم به بایرن، همسرم در این انتخاب تاثیر زیادی داشت چون محل زندگی برای وی اهمیت زیادی دارد. همسرم به خوبی مونیخ را می شناسد، هرچند تا کنون جایی را برای سکونت نیافته‌ایم. امیدوارم تا ما انتخاب نکرده‌ایم، مسکن با افزایش بها روبه‌رو نشود.   

*جا در پای اولیور کان  

بارها بازی اولیور کان را تماشا کرده‌ام و در واقع این دروازه بان آلمانی الگوی من است. همواره کان برای تیمش پیرورزی کسب می کرد و همین رفتار مرا تحت تاثیر قرار می داد. من هم با یکسری وضعیت‌های سخت مثل داستان انتقالم روبه‌رو شدم. همین‌طور در نقش کاپیتان جوان شالکه وضعیتی مثل او را تجربه کردم، اگر چه هنوز در سن جوانی به سر می برم و برای رسیدن به جایگاه کان باید تجارب بیشتری را کشب کنم.   

*حملات پایانی تونیس، رئیس شالکه  

تونیس خیلی تلاش کرد که رقمی را به دست آورد، ولی برای من هیچ‌گاه پول اولویت نبوده، بلکه اهداف ورزشی در اولویت هستند. در بایرن از فرصت کافی‌ برای کسب مقام های زیاد برخوردار هستم.

 

*پول  

اجازه نمی‌دهم پول تاثیری روی افکار من بگذارد. مثل گذشته ارتباطم را با دوستانم حفظ کرده‌ام. به طور قطع در مونیخ کسب درآمد هم خواهم کرد.   

*ینس لمن  

لمن در کنار ادوین فان‌درسار الگوی من به شمار رفته است. ینس هم اول از شالکه به میلان و بعد به دورتموند آمد. من هم همچنان تحت‌تاثیر بازی‌اش هستم. سعی می‌کنم از بازی‌اش الگو بگیرم.

 

*اهدافی بزرگ در بایرن مونیخ  

می‌خواهم با بایرن قهرمان بوندسلیگا بشوم و بعد به فینال لیگ قهرمانان اروپا که سال بعد در مونیخ بازی پایانی‌اش انجام می‌شود،‌ برسم. باید همه در مونیخ همین انگیزه را داشته باشیم. خیلی خوب است که در بایرن ملی‌پوش زیادی داریم. آن‌وقت می‌توانیم اسکلتی از تیم ملی بسازیم و تیمی خیلی خوب شکل دهیم.

 

*خشم برخی هواداران آتشین‌مزاج بایرن  

فکر می‌کنم قبل از هر چیزی این موضوع به خودم و تیم ربط داشته باشد. اگر موفق باشیم، خشم اندکی وجود خواهد داشت. اینگونه هواداران نیز فرصت برای انتقاد پیدا نمی‌کنند. قبل از فصل سعی خواهم کرد با هواداران صحبت باز و رودرویی داشته باشم. باید برایشان مشخص کنم که به چه علت قبلا هوادار شالکه بودم و اکنون به سمت بایرنی‌ها آمدم.   

*خشم برخی از هواداران شالکه  

اجازه نمی‌دهم ناراحتی هواداران شالکه روی من زیاد تاثیر بگذارد. چون هواداران هم انسان هستند که گاهی تحت تاثیر احساسات قرار می گیرند.

نظرات 6 + ارسال نظر
pegah_ballack چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 12:14

khub nabud:((delam shekast:((fek nemikaradm zan dashte bashe:((malume kheiliam doosesh dare:]

محمد_13 چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 13:34

ناراحت نباش. هنوز GF & BF هستن...

تو خبرها برای اینکه ف.ی.ل.ت.ر نشیم باید بگیم زنشه!!!

می خوای یک کاری کنم بینشونو بهم بزنم!!!

pegah_ballack چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 23:01

vaaaaaaaaay mohammad_13 ras migiiiiiiiiiii????????begu be khoda???????khahesh mikonam j bede!!!!!akkhe khodesh goft hamsaram badesham ba gf esh donbale khune migarde:((

نویر پرنده قشنگی بود و پر زد!
پی خوش آب و رنگی بود و پر زد!

pegah_ballack چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 23:53

manzureto nafahmidaaaaaammohammad_13 kojaiiiiiiiiiiiiiiii

منظور خاصی نداشتم. من امیرحسین ام.
میخوای محمد نظرتو جواب بده تو پست هایی که محمد مینویسه نظر بزار.

pegah_ballack پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 00:03

midonestaaaaaaaaaaaaaaaambashe unja nazar mizaram vali plz dg az in khabaraye naomid konande nazar man mimiram

reza پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 00:06

خداییش دمش گرم
کاشکی یکی بشه مثل الیور جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد