وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوتراگوئنو: بایرن وحشت را درون ما ایجاد می کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، " امیلیو بوتراگوئنو " افسانه باشگاه رئال مادرید در دهه هشتاد ، مصاحبه ای را با سایت " TZ " مونیخ انجام داده است که چکیده ای از صحبتهایش را در ادامه مطلب می خوانید.

*بازی مجدد مقابل بایرن مونیخ در دیدار خیریه

این باعث شد تا ما با دوستان گذشته دیداری تازه کنیم. فوتبال اجازه می دهد تا آن چیز را که می خواهید بیان کنید ، و از آن لذت ببرید. در ثانی ما مقابل بایرن مونیخ ، رقیب گذشته خود که دوئل های تاریخی را برگذار کردیم بازی کردیم. دنیای فوتبال بسیار به این باشگاه مدیون می باشد. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا در تاریخ است. از آنها که ما را در یک دیدار خیریه همیاری کردند سپاسگذاریم. این امر باعث شد تا من به رابطه خوبمان با آنها پی ببرم.

*صمیمی ترین دوست بایرنی

ما در واقع همگی از خانوادۀ فوتبال هستیم ، اما من همواره با کارل هاینس رومنیگه رابطۀ بیشتری دارم.

*دوستی  رئال مادرید و بایرن مونیخ واقعی است

بله! ما در بسیاری از دیدارها مقابل آنها قرار گرفتیم ، پیروز و بازنده شدیم ، به ویژه در دهۀ هفتاد و این بدان معناست که رابطۀ بهتر و بیشتری باهم برقرار کرده ایم.

*بایرن گربه سیاه رئال مادرید

این امر در گذشته رنگ و بوی بیشتری داشت ، چون آنها همیشه ما را شکست می دادند. من فکر می کنم که ما توانستیم بایرن مونیخ را برای اولین بار در اواخر دهۀ هشتاد شکست دهیم. از دهۀ نود همه چیز متعادل شد. هر دو تیم به شکست و پیروزی مقابل هم دست یافتند. بایرن مونیخ همواره ترس را برای ما ایجاد می کرد.

*اکنون بایرن یکی از نخبگان اروپاست

بدون شک بایرن یکی از نخبگان اروپاست. کسب نتایج مختلف ، به عوامل زیادی وابسته است. اما سال گذشته آنها در بالاترین حد ظاهر شدند ، قهرمانی بوندسلیگا را بدست آوردند و راهی فینال لیگ قهرمانان شدند. این نشان از قدرت بایرن مونیخ است. آنها بازیکنان با کیفیتی مانند روبن و ریبری را دارند ، و همچنین اکثر ملی پوشان آلمان در این تیم هستند. آنها جزو سخت ترین حریف در لیگ قهرمانان محسوب می شوند ، زیرا همیشه ذهنیت بزرگی برای پیروزی دارند.

*آیندۀ آلمانی ها در رئال مادرید

من اخیراً در این مورد با پل بریتنر و آندریاس برمه بحث کردم ، آنها در مورد آیندۀ این ارتباط بسیار خوش بین هستند. تیم ملی آلمان بسیار خوب است ، به خصوص که از بازیکنان جوان تشکیل شده است. آلمانی ها لیگ پویایی دارند ، و اگر تیمی پیروز هم نشود ورزشگاه همواره مملوء از تماشاگر است. همه اینها تا حد زیادی به تیم ملی آلمان کمک کرد ، تا بتواند در جام جهانی 2010 عملکرد موفقی داشته باشد. آلمان همیشه می داند که چگونه پیروز شود. بازی کردن مقابل این بازیکنان جوان همواره خطرناک تر می باشد.

*پوپ هاینکس مربی بزرگی است

او مربی بیسار با تجربه ایست ، که می داند چگونه از حداکثر توانایی بازیکنان خود استفاده کند. او در گذشته مربی بایرن مونیخ بوده است و از باشگاه و سازمان آن کاملاً آگاهی دارد. در مونیخ ، او می تواند امید را به ارمغان بیاورد. درست است ، زیرا او بشدت از نسل آینده حمایت می کند. من بهترین ها را برای او و باشگاه آرزو دارم.

*نویر در حال تبدیل شدن به یک غول است

یک تیم برنده از دروازه شروع می کند. و چیزی که مانوئل را بیشتر به همگان معرفی کرد ، عملکرد موفقیت آمیز او در مقابل منچستر یونایتد بود. این نشان می دهد که مانوئل نویر در حال تبدیل شدن به یک غول در درون دروازه می باشد. اما از نظر من ، ایکر کاسیاس همچنان بهترین دروازه بان جهان می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 13:41

فوق العاده عالی بود.دستتون درد نکنه.
امیدوارم کسی رو نرنجونده باشم.همچین قصدی نداشتم.
من از 6سالگی طرفدار بایرن مونیخ بودم.
فقط میخوام همونطور که باشگاه بایرن بهترین هستش،سایت هواداران ایرانیش هم بهترین باشه و همیشه دست اول ترین و داغ ترین خبر ها رو توی این سایت ببینم.
بازم ممنونم.
و اگه کسی رو از خودم رنجوندم، عذرخواهی میکنم.

نه عزیز من. اینجا کسی از انتقاد رنجور و گله مند نمیشه. لااقل اینو از طرف خودم قاطعانه میگم.

خلاصه فوتبال هستش و هزار و یک جور خبر و حاشیه درست و نادرست. ما هم تا جایی که بتونیم خبرها رو می ذاریم. حالا یک جاهایی اشتباه از سایت منبع هستش و یک جاهایی اشتباه از طرف من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد