وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خروج کلوزه فرصتی برای نیلس پترسن


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خروج از بوندسلیگای 2 و پیوستن به تیم رکورد دار قهرمانی بوندسلیگا ، جهشی بلند برای نیلس پترسن می باشد. به نظر می رسد خروج میرو کلوزه ، لااقل برای او ناخوشایند نباشد.

جهان اکنون انتظاری دیگری را از نیلس پترسن به خاطر پیوستن به بایرن مونیخ دارد. پترسن در خصوص تصمیمش گفت: " پیشنهاد های دیگری از سایر باشگاه ها داشتم ، اما باواریایی ها کاملاً متفاوت به نظر می رسند. با ورود یوپ هاینکس این تصمیم درستی بود. او مرا می خواست. "

مهاجمانی وجود دارند که در بایرن مونیخ موفق نبودند. وحید هاشمیان و یان شلودراف نمونه ای از بازیکنانی بودند که به نظر می رسید در بایرن موفق باشند اما هرگز اینطور نشد. پترسن در اینباره گفت: " این درست است ، ولی آنها می توانند با افتخار بگویند که در بایرن مونیخ حضور داشته اند. من تلاشم را خواهم کرد و فکر نمی کنم با شکست مواجه شوم. "

این مهاجم در عین حال با فروتنی در مورد خروج میروسلاو کلوزه صحبت کرد و در اینباره گفت: " این بسیار ناراحت کننده است ، کلوزه یکی از بهترین مهاجمان می باشد ، شمارۀ یک در تیم ملی ، ولی من بهترین مهاجم در لیگ دسته دوم بوندسلیگا هستم. من خود را جانشین کلوزه می دانم ، و دورۀ من هم فرا خواهد رسید. "

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 20:05

بازیهاشو ندیدم.ولی باتوجه به اطلاعاتی که تو این مدت راجع بش بدست آوردم فکرمیکنم بتونه خوب خودشو نشون بده.
کلوزه مهاجم خیلی خوبیه.ولی متاسفانه نتونست تو بایرن موفق باشه.

واقعا بهتون تبریک میگم بخاطر این سایت.خیلی عالی شده.از خوندن اخبار و مطالبتون خیلی لذت میبرم.دستتون درد نکنه.
به عنوان یه طرفدار دو آتیشه ی بایرن و آلمان، براتون آرزوی موفقیت میکنم.

alireza شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 20:17

omidvaram khoob bashe va jaye klose joon ro por kone!!!!!!!

farshad شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 23:46 http://bayern.blogsky.com/#http://

حیف شد کلوزه رفت ولی پترسن جوان هست و میتونه اینده خوبی داشته باشه اگه فرستشو بدن نه مثل کلوزه که همش نیمکت نشین بود در کل بازیکن خوبی به نظر میرسه

ka-13 یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 09:11 http://bayern.blogsky.com/#

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد