وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ: می خواهم با بایرن به موفقیت برسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ این مدافع ملی پوش آلمانی این هفته از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و از اینکه به کشورش بازگشته بسایر خوشحال است.

ژروم بواتنگ، خرید جدید بایرن مونیخ، با ابراز خوشحالی از پیوستن به این باشگاه، اعلام کرد قصد دارد با این تیم قهرمان بوندس لیگا شود.

این مدافع ملی پوش آلمانی این هفته از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و از اینکه به کشورش بازگشته بسایر خوشحال است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" از اینکه حالا در مونیخ هستم، بسیار خوشحالم. خیلی خوشحالم زیرا من بارها صراحتا اعلام کردم که دوست دارم برای بایرن بازی کنم."

تیم باواریایی فصل گذشته در رقابت های بوندسلیگا در رتبه سوم قرار گرفت و به لیگ قهرمانان راه یافت اما آنها در فصل آینده به دنبال رتبه بهتری هستند.

" فکر می کنم رسیدن به موفقیت در چهار سال ممکن است. این بایرن مونیخ است، بزرگترین باشگاه آلمان."

نظرات 2 + ارسال نظر
هاتف شنبه 25 تیر 1390 ساعت 20:50

موفق باشی.

سلام. بچه ها اینم آدرس وبلاگ تو ف.ی.س بوک. خوشحال میشم سر بزنید و به دیگر دوستان هم معرفی کنید.

http://www.facebook.com/pages/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AE-FC-Bayern-Munchen/252809064744768

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد