وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستارۀ دورتموند: پول هیچوقت موفقیت را نمی خرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه ، ستارۀ تیم دورتموند بر این باور است که هزینه های سنگین بایرنی ها در این فصل هیچ چیز را تضمین نمی کند.

ماریو گوتزه هافبک تیم بوروسیا دورتموند ، به باشگاه بایرن مونیخ رقیب بوندسلیگایی اش هشدار داده است که پول هیچگاه نمی تواند موفقیت در زمین مسابقه را تضمین کند. این بازیکن 19 ساله که در فصل گذشته با به ثمر رساندن 6 گل و دادن 11 پاس گل به تیمش برای کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا کمک کرد ، در واکنش به خرید بازیکنانی همچون ، رافینیا ، مانوئل نویر و جروم بواتنگ که توسط باشگاه بایرن مونیخ خریداری شده اند گفت: "چلسی نیز اغلب اینگونه سعی می کند ( برای خرید موفقیت ). هنگامی که شما سرمایه گذاری زیادی را انجام می دهید ، به طور خودکار نمی توانید موفقیت را بدست بیاورید. بایرن نشان داد که یک تیم فوق العاده ای است ، اما در فصل گذشته نشان دادیم ما می توانیم به خوبی فوتبال بازی کنیم."

گوتزه بی صبرانه منتظر شروع رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می باشد تا بتواند برای اولین بار به همراه تیم دورتموند در این رقابتها حضور پیدا کند. او در این خصوص گفت: "من واقعاً منتظر شروع لیگ قهرمانان هستم. رویای کودکی من این بود که تنها یکبار در نیوکمپ بازی کنم. این لذت بخش است که بازی تیم هایی مثل بارسلونا و آرسنال را تماشا کنی."

در حال حاضر این بازیکن به زادگاهش وفادار است ، و می خواهد پای خود را بر روی زمین هایی بگذارد که پدر و مادر او در آنجا زندگی می کنند. او در پایان گفت: "من هیچ دلیلی نمی بینم که مکان خودم را تغییر دهم. هیچ چیز بهتر از این نیست که در خانۀ خود زندگی کنید. پدر و مادرم و بردام در اینجا هستند و من هیچ لزومی نمی بینم که تغییری در زندگی خودم ایجاد کنم."

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 10:57 http://bayern.blogsky.com/#http://

درسته دورتمند فصل خوبی رو پشته سر گذاشت اگه بایرن ضعف دفاعیشو فصل قبل حل کرده بود الان بازیکنان درتمند این حرف رو نمیزدند

محمد_13 یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 11:59

حیف که آلمانی هستش... امسالم چنان بایرن باد اینا بخوابونه که دیگه از این زبان درازی ها نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد