وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خطر رفع شد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، صبح امروز نگرانی در باشگاه بایرن مونیخ موج می زد. اما اکنون فرانک ریبری و بایرن مونیخ می توانند نفس راحتی بکشند.  

فرانک ریبری ، ستارۀ فرانسوی تیم بایرن مونیخ در تمرینات امروز صبح با مصدومیت مواجه شد ، تا پس از مصرف یک کپسول تمرینات را ترک کند. این بازیکن سپس زیر نظر دکتر "ویلهلم مولر وولفارت" ، پزشک باشگاه بایرن مونیخ ، مورد آزمایشات دقیق قرار گرفت و مشخص شد که این بازیکن تنها به مدت یک هفته از میادین دور خواهد بود.

بنابراین ، ریبری رقابتهای آئودی کاپ را که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگذار می شود را از دست داد ، اما شاید بتواند در اولین دیدار بایرن در جام حذفی که در 1 آگوست برگذار می شود حضور داشته باشد. ریبری پس از این اتفاق گفت: "من دوباره این شانس را داشتم تا از یک خطر دیگر رهایی پیدا کنم. من در ابتدا وحشت کردم ، و فکر می کردم دچار پارگی رباط شدم."

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 20:01 http://bayern.blogsky.com

آخییییییییییییییش!

farshad یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 21:15 http://bayern.blogsky.com/#http://

سلام دوستان بایرنی شاید این سایتی رو که میگم بیشتر بچه ها بدونن میگم برای اونا که طرفدار فوتبال مجازی اند سایتی هست که به هتریک معروفه که به شما یه تیم میده که باید مربی گری شو به عهده بگیرید و بعدمدیر تیم میشیدمثلا بازیکن بخرید یا بفروشید ترکیب بچینید و هر کاری که یک مدیر و مربی میکننه رو باید بکنید یه تیم میده دسته تون÷ژیشرفت تیم وبالا اومدن از لیک دست خودتونه فقط کلش به صورت مجازی چیزه باحالی هست من که توشم ازش خوشم اومده اینم سایتش برید توش همه چی معلومه شرمنده قبل گفتن سایت با مدیران وبلاگ درمیان نزاشتم یهو شدwww.hattrick.org

شهمیر دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 12:56

سلام.
یکم بپردازیم به حاشیه ها.
آخر ماجرای این درگیری چی بود؟
با کی دعوا گرفت؟
هوادارها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد