وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون بومل: برای من، شواین اشتایگر کاپیتان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارک ون بومل امروز به آلیانز آرنا بر می گردد، اما با لباس میلان و در قالب آودی کاپ.

کاپیتان سابق بایرن مونیخ دوشنبه به همراه ماریو باسلر در  برنامه Audi-Star Talk حاضر شد و با اعتماد به نفس و بدون تعارف به گفتگو پرداخت.
روزنامه tz می نویسد: ون بومل در مورد مسئله کاپیتانی بایرن صحبت کرد و گفت برای من شواینی کاپیتان بایرن است چرا که او هم در داخل و هم خارج زمین بسیار بالغ رفتار میکند. او اضافه کرد که نمیخواهد این حرفش حمله علیه فلیپ لام کاپیتان فعلی بایرن تلقی شود. او در مورد ون گال هم گفت: من کاملاً و صد در صد با این مربی راحت نبودم.
ون بومل بایرن را مسئول رفنتش ندانست و گفت: بایرن جای با شکوهی است و همیشه در قلب من باقی خواهد ماند، من به جایی رسیده بودم که ناگهان احساس کردم باید قدم بعدی را در حرفه ام بردارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 17:42

فتنه گر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد