وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هر سال مانند پارسال: ریبری و مصدومیت


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در سال 2007 فرانک ریبری به بایرن مونیخ پیوست ، و با حرکات تکنیکی اش به یکی از بهترین ستارگان بوندسلیگا تبدیل شد. اما اکنون او برای چندمین سال پیاپی است که با رویای شکسته بوندسلیگا را آغاز می کند.

هر ساله فرانک ریبری قبل از شروع رقابتهای رسمی بایرن ، می گوید که می خواهد فصل بزرگ و موفقی را با بایرن مونیخ آغاز کند و رویاهای بلند پروازانه ای در سر می پروراند. اما اکنون هواداران بایرن مونیخ اندک اندک به این موضوع که ریبری را قبل از شروع رقابتها دست به عصا و پا در گچ ببینند عادت کرده اند. حتی قبل از اینکه این بازیکن بخواهد 5 فصل حضورش در بایرن آغاز کند.

اکنون ریبری از بدشانسی خود می نالد و می گوید: "من نمی دانم چرا همیشه این اتفاق یکباردیگر برای من رخ می دهد." اما یوپ هاینکس ، سرمربی جدید بایرن در روز دوشنبه تلاش کرد در مورد مصدومیت ریبری آرامش تیمش را قبل از شروع رقابت های آئودی کاپ را حفظ کند و در این خصوص گفت: "من اتفاق دراماتیکی که رخ داده باشد نمی بینم ، از نظر من این آسیب دیدگی جدی و سخت نمی باشد."

این مربی 66 ساله ، با روحیۀ خوبی در ادامه خاطر نشان کرد که ریبری می تواند در هفتۀ آینده به تمرینات بازگردد و حتی این شانس دارد که در مسابقۀ ابتدایی بوندسلیگایی بایرن مونیخ که در مقایل موشن گلادباخ برگذار می شود برسد.

اما در بایرن مونیخ بازیکنان خوبی حضور دارند که بتوانند جای این ستارۀ فرانسوی را پر کنند. از دیوید آلابا و توماس مولر به عنوان بازیکنان جایگزین ریبری در سمت چپ نام برده می شود. هاینکس در این خصوص توضیح داد: "فرانک بازیکن بسیار مهمی در تیم ما محسوب می شود. اما ما یک ترکیب بسیار خوب داریم. یک تیم با کلاس ، مانند بایرن مونیخ می توانند بازیکنان با سطح بالا و ترکیب متفاوت در دو دیدار داشته باشد."

باید خاطر نشان کنیم که فرانک ریبری تنها در سال 2007 ، که اولین سال حضورش در بایرن به حساب می آید ، تقریباً کل فصل را بدون مصدومیت پشت سر گذاشت. مصدومیت های پیاپی او همراه با جام ملتهای اروپا 2008 از ناحیۀ رباط پای چپ شروع شد و در سال 2009 از ناحیۀ تاندون پاتلا ، 2010 بعد از عمل جراحی در کشالۀ ران و امسال هم از ناحیه قوزک پای چپ ادامه یافت.

بدون شک بایرن مونیخ برای رسیدن به خواسته هایش به یک فرانک ریبری در فرم بالا و آماده نیازمند است. مخصوصاً که در اواسط ماه آگوست رقابت های لیگ قهرمانان برای گرفتن جواز حضور در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آغاز می شود. حضور بال هایی تکنیکی مثل روبن و ریبری می تواند کمک شایانی را برای پس گرفتن جام قهرمانی از دورتموند به حساب بیاید. اما تا کنون این دو بازیکن از زمانی که با هم ، در بایرن حضور دارند تنها 37 بار در کنار هم بازی کرده اند که حاصل آن 25 پیروزی برای بایرن مونیخ بوده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 20:43

این مصدومیت های پی در پی روبن و ریبری اعصاب خورد کن شده.
این همه هزینه، آخرشم دوباره مصدومیت.
اگه سمیر نصری یا پدرو لئون رو خریده بودیم الان نگرانی نداشتیم.

رسول سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 22:52

سلام
اهداف وبتون چیه ؟
جمع کردن اخبار از سایت هواداران بایرن یا ورزش 3 یا سایت گل
خودتون رو سر کار گذاشتیم یه کم ن. آوری داشته باشین واقعا خال آدم بهم میخوره از این مسخره بازی هاتون جالب اینجاست که اولش مینویسین به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران بهتره بنویسین به دزدی وبلاگ هواداران بایرن مونیخ در ایران

سلام.
من شخصاً تا حالا هیچ خبری رو اینجا کپی پیست نکردم و همه رو از سایر سایتها ترجمه کردم. حتی از بخش انگلیسی سایت گل ولی هیچوقت از بخش فارسی کپی نکردم. اصلاً به سایت رسمی بایرن مونیخ تو ایران نمیرم و خبری از کارای اونا ندارم. حالا از بقیۀ دوستان خبری ندارم.

حالت بهم می خوره راه حلش اینکه اینجا نیایی ، دقیقاً همون کاری که من می کنم و به وب سایت ایرانی بایرن سر نمی زنم چون حالم از مدیراش بهم می خوره.

راستی می تونی بگی ، عین همین مطلب رو تو کدوم سایت دیدی و خوندی؟!

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 03:43

سلام بچه ها
اقا رسول شما که بر علیه این وب جبهه گرفتی میخوام بدونم که شما خبرارو از
کجا می یارین تو وبلاگتون اخه مرد مومن همون کاری که شما می کنین اینجا
برادر امیرحسین.محمد.سیناو حاج علی میکنن ترجمه ی یک خبر ورزشی به فارسی
کار سختی نیست در ضمن وارد شدن به وبلاگ داش امیرحسین و توهین  به این وب
ممنوعه بچه ها بیشتر فعالیت کنین چشم حسود کور شه مثل اث میلانی ﻫﺎ

آقا ایمان ممونم ازت.

ولی تو نظر رسول که گفته بعضی خبرها از سایت ایرانی بایرنی برداشته میشه درسته. من وقتی تو سایت گل میرم می بینم که تو خبرهاش می نویسه ( وب سایت کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران ) ، بعد متوجه میشم که عین همون خبر تو وبلاگ ما هستش و می فهمم که بچه ها این خبرها رو از وب سایت ایرانی بایرن آوردن و تو وبلاگ ما گذاشتن. به نظر منم بهتر اینکه اگر خبری رو از جایی کپی ، پیست می کنیم منبعش رو دقیق بگیم تا حق سایرین و زحمتکشانش ضایع نشه. یا لااقل دیگه به اسم خودمون تمام نکنیم.

ولی راه های بهتری برای انتقاد کردن هستش ، که متاسفانه ایشون بلد نبودن. این درست نیست به خاطر بعضی کوتاهی ها زحمات کل بچه های وبلاگ زیر سوال بره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد