وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فینال آئودی کاپ: بایرن - بارسا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ توانست در دیدار دوم رقابتهای آئودی کاپ در ضربات پنالتی ، تیم میلان را شکست دهد تا در فینال این رقابت های چهار جانبه به دیدار بارسلونایی برود که همانند بایرن در ضربات پنالتی حریفش ، تیم پورتو آلگره را شکست داد.

شاید به جرات بتوان گفت که ، فینال بایرن مونیخ و بارسلونا بهترین فینال ممکنی بود که بایرنی ها خواهانش بودند. دیشب در آغاز رقابتهای آئودی کاپ ابتدا دو تیم بارسلونا و پورتو آلگره برزیل به مصاف هم رفتند ، که تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. سپس در ضربات پنالتی این تیم بارسا بود که توانست حریفش را شکست دهد تا به فینال این رقابت ها راه یابد.

اما باید گفت دیدار دوم که میان دو تیم بایرن مونیخ و آث میلان برگذار شد تقریباً همین سرنوشت را پیدا کرد. با این تفاوت که این دو تیم در طول 90 دقیقۀ تلاش ، به نتیجۀ 1 – 1 دست یافتند تا کار این دو تیم هم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در این دیدار ابتدا بایرن مونیخ بازی راطوفانی آغاز کرد ، اما این تیم آث میلان بود که در دقیقۀ 4 توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل دست یافت. بعد از این گل زود هنگام تیم بایرن مونیخ فشارهایش را بر روی دروازۀ تیم میلان افزود تا اینکه توانست در دقیقۀ 36 با گل تونی کروس بازی را به تساوی بکشاند. در نیمۀ دوم بازهم این تیم بایرن بود که بازی را هجومی آغاز کرد ، اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد و به نظر می رسید که دیگر بازیکنان بایرن آن انرژی لازم را برای فشار آوردن بر تیم حریف را ندارند. شاید مهمترین اتفاق نیمۀ دوم مصدومیت آرین روین ، بازیکن تکنیکی بایرن مونیخ بود که در دقیقۀ 60 اتفاق افتاد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد میزان آسیب دیدگی روبن منتشر نشده است. در ضربات پنالتی هم این تیم بایرن مونیخ بود که توانست با گل های آلابا ، گومز ، مولر ، کروس و شواینی تیم میلان را با نتیجۀ 5 بر 3 شکست دهد تا حریف بارسلونا در فینال باشد.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ پس از این دیدار گفت: "در کل ، من از عملکرد تیم راضی هستم. ما در ده دقیقۀ ابتدایی خوب نبودیم ، اما پس از آن تیم من با نشان دادن صبر ، توب و میدان را در اختیار گرفت و فرصت های زیادی را بر روی دروازۀ حریف ایجاد کرد ، که متاسفنه بسیاری از موقعیت ها را از دست داد."

او در پایان گفت: "شما باید به خاطر داشته باشید که ما همچنان در پیش فصل قرار داریم و در هفته های اخیر بسیار سخت تمرین کرده ایم. هرچند بدیهی است که زمینه ای وجود دارد تا ما کارهایمان به آرامی بر روی آن انجام دهیم."

نظرات 7 + ارسال نظر
هاتف چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 08:14

بایرن مونیخ بارسلونارومیجرونه

Ka-z چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 08:33 http://kkkavehzareie@yahoo.com

بایرن چکارش میکنه!؟
سوراخ-سوراخش میکنه...

th.m چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 09:36

سلام تبرییییییییییییییییک
چرا ننوشتید بازی امشب ساعت چنده؟
وعکس.........
ولی خوب امید وارم بایرن با 6گل بارسا را بدرقه کنه

بازی امشب ساعت 23:00 هستش. از شبک.ۀ ZDF پخش میشه.

محمد_13 چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:03

من موندم چرا این هاینکس حتی حاضر نشد 10 دقیقه به پترسن بازی بده. مگه این گومز تو 90 دقیقه چیکار کرد که پترسن نمی تونست؟!! جز اینکه می زد لایۀ اوزون رو سوراخ می کرد؟!!

بابا آقای هاینکس ، شما که معروفی به بها دادن به بازیکنان جوان ، یک نیم نگاهی هم به این پترسن بنداز.

farshad چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 11:24 http://bayern.blogsky.com/#http://

اقا محمد باهات بد جور موافقم نمی دونم وقتی مربی میبینه مهاجمش بد کار میکنه چرا تعویض نمیکندش نه به زلاتان که یه توپ دستش اومد زد تو گل نه به این اقا این رافیانا هم دفاعی نیستش که بشه روش حساب کرد چرا اوسامی رو که انقدر ازش تعریف میکنن رو نزاشت ؟

در مورد رافینیا باید بگم که بایرن دیشب زیاد تحت فشار نبود تا بخواهیم در مورد خصوصیات دفاعی رافینیا صحبت کنیم. کلاً سه تا توپ به سمت دروازۀ بایرن اومد که یکیش گل شد. ولی رافینیا نشون داده که خوب نفوذ می کنه ، اما ارسال هاش زیاد تعریفی نداره و کم دقت هستش. هرچند ، من یکم خشونت تو بازیش می بینم.

در کل باید بگیم که هاینکس زیاد در تعویض ها جالب کار نکرد.

ramin چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 12:11

age ashtebah nakonam milan dishab 7 ta taviz dasht dar sorati ke bayern 3 ta taviz dasht ke nitonest bayern bazikonani mesle petersen olic ya usami ro biyare to bazi to in bazi ha bayad bian to bazi dige

فکر کنم نتیجه نگرفتن تو لیگاتوتال کاپ کار خودشو کرد و هاینکس رو وادار کرده که لااقل تو استادیوم خودی ، جام قهرمانی رو بدست بیاره.

آرمین چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 16:48

یه جوری حال بارسا رو می گیریم که نفهمن از کجا خوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد