وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور آرین روبن برای حضور در دیدار جام حذفی در هاله ای از ابهام


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از مصدومیت آرین روبن در جام آئودی کاپ مقابل آث میلان ، ترس مدیران ، بازیکنان و هواداران بایرن مونیخ را فرا گرفت. اکنون با شک و تردید در مورد مصدومیت روبن صحبت می شود.

صبح روز چهارشنبه ، دکتر هاینس ویلهلم مولر وولفارت ، پزشک تیم بایرن مونیخ توسط MRI پای آرین روبن را مورد آزمایش قرار داد. با چهره ای با شک و تردید ، آرین روبن با لباس سفید ، وارد دفتر کاری دکتر وولفارت می شود ، اما با خروجش لبخند بر چهرۀ او نقش بسته است. تشخیص ، یک پارکی کوچک در قوزک پا می باشد.

روبن در اینباره گفت: "ما ببرسی های لازم را انجام داده ایم و این خیلی بد نیست." با این حال حضور آرین روبن در بازی روز دوشنبۀ بایرن مونیخ مقابل تیم اینتراخت براونشوایگ ، از سری مسابقات جام حذفی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. روبن در پایان گفت: " ما روز به روز می بینیم که چه اتفاقی رخ می دهد. ما اکنون باید منتظر بمانیم."

نظرات 8 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 16:01 http://bayern.blogsky.com/#http://

حیف پس مقابل بارسا بازی نمیکنه

یه میلانی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 16:46

شواین اشتایگر درب های خود را بر روی میلان باز کرد
باستین شواین اشتایگر می گوید رسانه ها باید از میلان بپرسند اگر او آقای ایکس وعده داده شده است.




میلان به دنبال یک هافبک است و یکی از نام های که از آن به عنوان آقای ایکس یاد می شود باستین شواین اشتایگر است.جانشین کاپیتان بایرن مونیخ که دیروز در بازی برابر میلان به میدان رفت که با تساوی 1-1 به پایان رسید و موفق شد اخرین پنالتی بایرن را پس از خراب کردن پنالتی روسونری توسط پالوسچی را به گل تبدیل کند و تیمش را راهی فینال آئودی کاپ کند.

ماکس آلگری سرمربی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت " شواین اشتایگرموفق به ایجاد تفاوت " در آئودی کاپ شد و زمانی که از بازیکن این سوال شد که احتمال انتقالش به میلان وجود دارد او هیچ چیزی را به طور کامل رد نکرد.

به گزارش یورو اسپورت دات ایت-باستین شواین اشتایگر چنین گفت " در حال حاضر من بازیکن بایرن مونیخ هستم , اما آینده نامعلوم است.میلان تیم بزرگی است"

" آیا من آقای ایکس هستم ؟ من چیزی نمی دانم اگر من آقای ایکس هستم یا اینکه نیستم شما باید این سوال را از سرمربی میلان بپیرسید"

" آیا ترجیح به ترک بایرن می دهم؟ من هنوز جوان هستم و زمان زیادی پیش رو دارم تا بجربه های بسیاری را بدست آورم.در حال حاضر من بازیکن بایرن مونیخ هستم و در اینجا خوب هستم اما هیچ کسی از آینده خبر ندارد"

بایرن مونیخ دیروز اعلام کرد که باستین شواین اشتایگر 26 ساله فروشی نمی باشد.p

یه میلانی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 18:39

اما باستین را دیگر باید بازیکن میلان دانست. عشق و هیجان و علاقه به روسونری شدن را میتوان براحتی در جملاتش دید
امشب پیشنهاد رسمی میلان برای جذب شواینی روی میز کارل هاینس رومنیگه قرار خواهد گرفت و پرچم تسلیم رومنیگه باتوجه به مبلغ مناسب پیشنهاد بالا خواهد رفت

عزیزم جوک های شما تمام شد؟!

مگه نگفتی نمی خوام نظر بدم؟!! لابد زن تشریف داری که سر حرفت واینمیستی...

آقای ایکس که هیچی. شما اگر تو لیست خرید باشگاه آث میلان از A تا Z اسم شواین اشتایگر باشه ، بازم دستتون به استوک کفش های شواینی نمیرسه. بیشتر از این خودتو ضایع نکن. کمتر فیلم های تخیلی نگاه کن.

بایرن مونیخ شاخ رئال مادرید که بزرگتر از میلان هستش شکونده. میلان که براش مثل یک یویو می مونه. اینقدر میذاره سرکار که سرشون گیج بره. با این پیشنهاد ها بیشتر شاخ از سر رومنیگه بالا میره تا دستهاش. خلاصه امروز تو دفتر رومنیگه کرکر خنده هستش.

میشاییل ( علی ) چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 20:16 http://germany-ballack13-fcbayern.blogsky.com

آقا یا خانوم میلانی
چرا خودتو کوچیک میکنی؟
اینقدر دنبال بازیکن ما نباش
شواینی رو ما پرورشش دادیم بعد شما میخواین سودشو ببرید
کور خوندید
شواینی مال ماست و خواهد بود

عرفان چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 21:03

من نمیفهمم این ایتالیایی ها که از نظر کثیفی، توی دنیا زبانزد خاص و عام هستن چطور به خودشون اجازه میدن بیان سراغ بازیکنای ما!!!
هرچند مدیرای بایرن هم خوب بلدن جوابشونو بدن

farshad چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 23:02 http://bayern.blogsky.com/#http://

اگه انقدر اشتایگرو دوست داری بیا طرف دار بایرشو تازه شاید قبولت کردیم اگه لیاقتشو داشته باشیا

میشاییل ( علی ) پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 05:27

ذرود بر شما هواداران بایرن مونیخ

Ka-z پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 08:05 http://kkkavehzareie@yahoo.com

هنوز از مادر زائیده نشده که بخواد شواینی را از بایرن جدا کنه...!!!
"شواینی مرد متعصب باواریا"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد