وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کسانی که بازیکنان را هو می کنند ، هوادار نیستند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام ، کاپیتان بایرن مونیخ مطمئن نیست که بتواند دوران حرفه ای خود را در این تیم به اتمام برساند. به علاوه ، او یک بار دیگر علیه کسانی که علیه نویر اقدام کردند سخن گفت.

فیلیپ لام پس از رقابت های آئودی کاپ به مجلۀ کیکر گفت: "این هو کردن ها در استادیوم که علیه بازیکنان انجام می شود از سوی هواداران نیست. مگر در مواردی که تیم بد بازی کند. اقدامات هدفمند علیه یک بازیک ، چیزی می باشد که من متوجۀ آن نمی شوم." این سخنان فیلیپ لام در راستای اعتراض به برخی از گروه ها که علیه مانوئل نویر در مسابقات آئودی کاپ ، هو کرده اند ، زده شده است.

همچنین ، لام 27 ساله در مورد آیندۀ کاری خود گفت: "زمانی که قرارداد من به اتمام برسد ، من 32 ساله خواهم بود. حال آنکه آیا بی سر و صدا قراردادم را تمدید می کنم یا اینکه به تیم دیگری خواهم رفت ، چیزیست که نمی دانم."

اگرچه خود او می گوید که دلیلی برای ترک تیم نمی بیند ، اما نمی تواند قولی بدهد. لام در آخر گفت که او در سمت چپ از قدرت هجومی بیشتر و در سمت راست از قدرت دفاعی بیشتری برخوردار است. او می خواهد در سمت چپ خط دفاعی بازی کند زیرا او با یوپ هاینکس به توافق رسیده است که رافینیا در سمت راست حضور داشته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 20:34

دیگه این گروه شورشو در آوردن.
امیدوارم همون کاری که رومینگه گفت رو انجام بده.یعنی دیگه اینا رو راه نده تو ورزشگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد