وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استراحت مطلق ؛ تجویز پزشک بایرن برای ریبری


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آیا فرانک ریبری ، به بازی نخست بایرن در بوندسلیگا مقابل تیم مونشن گلادباخ می رسد؟ این اتفاق ، از نظر پزشک تیم بایرن ، واقع بینانه به نظر نمی رسد.

پس از مصدومیت فرانک ریبری در تمرینات بایرن مونیخ ، ابتدا این امیدواری به وجود آمده بود که این بازیکن می تواند به دیدار نخست بایرن مونیخ در 7 آگوست برابر تیم مونشن گلادباخ برسد. اما به گفتۀ دکتر " مولر وولفارت " پزشک تیم بایرن مونیخ ، این زمان بندی زیاد واقع بینانه به نظر نمی رسد.

دکتر در مورد این سوال که آیا این بازیکن فرانسوی آمادۀ بازگشت به میادین است گفت: "نه ، نه ، نمی تواند با توپ تمرین کند. این امر اصلاً توصیه نمی شود. شروع تمرینات برای او دشوار خواهد بود. این بستگی دارد که ببینیم درمان او چگونه پیش خواهد رفت. در مورد فرانک ، ما کاملاً دستورالعمل روشنی را صادر کرده ایم. او باید به طور کامل از پایش در آرامش کامل محافظت کند."

حتی در مورد آرین روبن این اطمینان وجود ندارد که او به موقع به میادین بازگردد.  مولر وولفارت در اینباره گفت: "ما در مورد روبن ، روز به روز تصمیم گیری خواهیم کرد. وضعیت او بد به نظر نمی رسد. اما اگر می خواهید بدانید که او برای بازی روز دوشنبه حاضر خواهد شد یا خیر ، من نظری نمی توانم بدهم."

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 16:06 http://bayern.blogsky.com/#http://

اینم از شانس بایرن ولی دوستان چرا ایندو انقدر مصدوم میشن اگه پاها یا ماهیچه های ضعیفی دارن چرا کامل در مان نمی کنن وبعد شروع به بازی کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد