وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: ما می توانستیم فصل گذشته ، رافینیا و خدیرا را جذب کنیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس 59 ساله ادعا می کند که در فصل گذشته با رافینیا و سامی خدیرا برای پیوستنشان به بایرن مونیخ به توافق رسیده بودند ، اما با مخالفت لوئیس فن خال این انتقال ها صورت نگرفت.

اولی هوینس ، مدیر عامل باشگاه بایرن مونیخ ، اذعان می کند که باشگاه بایرن برای جذب رافینیا و خدیرا در فصل گذشته به توافقات لازم رسیده بود ، اما اختلاف میان کادر مدیریت و کادر فنی باشگاه ، باعث منتفی شدن حضور این دو بازیکن در آلیانز آرنا شد. هوینس 59 ساله آشکار کرد که لوئیس ون خال با وتو کردن تصمیم باشگاه برای خرید این دو بازیکن ، تصمیم گرفت که با همان نفرات و بازیکنانی که در سال 2010 به موفقیت رسیده بود ، فصل جدید را آغاز کند.

او در این خصوص گفت: "سال گذشته سرمربی تیم بازیکنان جدیدی نمی خواست ، و ما با این حال رافینیا و خدیرا را در دیس نقراه ای پیش او آورده بودیم."

  هوینس همچنین ، سرمایه گذاری های آیندۀ بایرن مونیخ را روشن خواند و اشاره کرد که پس از اتمام پرداخت قرض های باشگاه برای استادیوم آلیانز آرنا ، می توانند در بازار نقل و انتقالات حضور پر رنگ تری را داشته باشند. هوینس در اینباره گفت: "در این فصل ، ما یک سال عادی را در بازار نقل و انتقالات پشت سر گذاشتیم. من امیدوارم در شش و یا هفت سال آینده ، ما تمام قرض هایمان را برای استادیوم آلیانز آرنا پرداخت کنیم. سپس ما می توانیم تمام سرمایۀ باشگاه را برای تیم خرج کنیم."

هوینس ، موفقیت بایرن در مرحلۀ انتخابی لیگ قهرمانان را ضروری خواند و عنوان داشت که تیم سوم بوندسلیگا باید در مرحلۀ گروهی حضور داشته باشد. هوینس گفت: "اگر ما نتوانیم به مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان برسیم ، نمی توانیم هیچ سودی بدست بیاوریم."

نظرات 2 + ارسال نظر
۸۸ شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 02:01

درود.مگه گفته نمیشد الیانز ۲۵۰ م یورو خرجش شده بعد شرکت الیانز ۳۰۰ م یورو تا ۳۰ سال اسم ورزشگاه رو خریده و بایرن ۵۰م یورو بیشتر گیرش اومده.اگه ممکنه یه توضیحی بدید تا بدونیم این قضیه بدهی که هوینس میگه چطوره.سپاس

سلام.

هزینۀ ساخت آلیانز آرنا 350 میلیون یورو بوده. و قرار بوده دو تیم بایرن و مونیخ 1860 به صوزت مساوی قسط ساختش رو به شرکت آلیانز پرداخت کنند. ولی تیم مونیخ 1860 با مشکلات مالی مواجه شد و به خاطر همین بایرن مونیخ سهم زیادی از مونیخ 1860 رو هم خریداری می کنه. یعنی الان بایرن مونیخ پول بیشتری برای آلیانز پرداخت می کنه و سهم بیشتری هم داره.

شاید شرکت آلیانز بجای گرفتن 350 میلیون یورو خواسته 300 میلیون یورو بگیره و از اون 50 میلیون یورو گذشته تا به مدت 30 سال با خرید اسم استادیوم برای خودش تبلیغ کنه. در این مورد اطلاع دقیقی ندارم. ولی فکر نکنم جریان اینطوری باشه. 50 میلیون برای 30 سال خیلی کمه.

Wizem شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 02:31

Salam Webloge khoobi dari movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد