وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاهای ریبری از گچ خارج شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خبرهای خوب از فرانک ریبری. اکنون این بازیکن فرانسوی می تواند بدون عصا راه برود. آیا او می تواند خود را برای آغاز بوندسلیگا آماده کند؟

پس از یک آسیب دیدگی در تمرینات بایرن مونیخ ، فرانک ریبری مجبور شد تا برای مداوا پاهایش را در گچ قرار دهد و مدتی را به استراحت بپردازد. اکنون عکس های جدید نشان می دهد که ، پاهای او می تواند از گچ خارج شود. با توجه به این موضوع ، این بازیکن 28 ساله می تواند در اوایل هفته تمرینات خود را از سر بگیرد.

ولی این بازیکن نمی تواند در بازی روز دو شنبۀ بایرن مونیخ در جام حذفی به میدان برود. اما برای بازی نخست بایرن در بودنسلیگا که در 7 آگوست برگذار می شود این احتمال وجود دارد که این بازیکن بتواند مقابل تیم مونشن گلادباخ حضور پیدا کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 01:25

kheyli ajale nakonid bezarid ghashang khob she dobare masdoom nashe indafe badtar

بایرن اینقدر بد شانس هستش که اگه حتی یک فصل کامل به ریبری و روبن استراحت بده ، و همینکه بخواد فصل بعد رو شروع کنه بازم اینا مصدوم میشن. آدم دلش از این میسوزه اینا بعضی اوقات تو بازیهای مصدوم نمیشن و تو تمرینات مصدوم میشن. این زور داره.

محمد_13 یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 08:51

دوتا شگفتی در جام حذفی آلمان رخ داد. تیم های لورکوزن و وردربرمن در دور اول جام حذفی مقابل تیم های لیگ های پائیین تر حذف شدن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد