وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر ، مرد سال فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اکنون مانوئل نویر ، بازیکن برتر آلمان در سال 2011 می باشد. این دروازه بان جدید بایرن مونیخ ، در انتخابات بیشتر از مهاجم بایرن مونیخ راُی آورد.

مانوئل نویر ، دروازه بان تیم ملی آلمان که در تابستان امسال ، از شالکه 04 به بایرن مونیخ پیوست در انتخابات مجلۀ کیکر توانست با کسب 210 راُی به عنوان بهترین بازیکن آلمان در سال 2011 برگزیده شود. ماریو گومز ، هم تیمی جدید او در تیم بایرن مونیخ با کسب 190 راُی و نوری شاهین ، هافبک تیم دورتموند که در این تابستان به تیم رئال مادرید پیوسته است با کسب 142 راُی به ترتیب به عنوان بازیکنان دوم و سوم برگزیده شدند.همچنین یورگن کلوپ ، سرمربی تیم دورتموند به عنوان مربی سال انتخاب شد.

مانوئل نویر پس از این انتخابات گفت: "من کاملاً شگفت زده شده ام ، زیرا هیچوقت انتظار نمی رود که یک دروازه بان به این عنوان دست یابد. این یک افتخار بزرگ برای من می باشد. وقتی که من این خبر را شنیدم ، به فکر فرو رفتم ، زیرا خیال کردم که این یک شوخی است."

این دروازه بان 25 ساله در سال گذشته توانست با تیم شالکه به مرحلۀ نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و به عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان دست یابد.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد