وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: سوئد و ایرلند رقیبان دشواری هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است شاگردانش در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل در گروهی دشوار قرار گرفته‌اند.

به نقل از کیکر، یواخیم لو اظهار داشت: فکر می‌کنم در گروهی راحت جای نگرفتیم. مسئولیت‌مان خطیر است ولی می‌توانیم از مرحله عبور کنیم.
این مربی 51 ساله که تیمش در مرحله مقدماتی پیکارهای فوق در گروه سوم حضور یافت، نقطه نظراتش را در مورد هریک از حریفان همگروهی به این شرح اعلام کرد:

*سوئد:
سوئدی‌ها تیمی دارند که خیلی خوب می‌توانند سازمان‌یافته بازی کنند. آنها صاحب لژیونرهای زیادی در لیگ‌های بین‌المللی، به ویژه انگلیس هستند. آنها همیشه در رقابت‌های مقدماتی خوب بازی می‌کنند و اغلب در تورنمنت‌های بزرگ حضور دارند.

*ایرلند:
از نظر جنگندگی خیلی قوی هستند. شور به بازی دارند و از حمایت تماشاگران پراحساسی بهره‌ می‌گیرند. بازی با ایرلند سخت است به خصوص که روی ضدحملات با توپ های بلند خوب کار می‌کنند.

*اتریش:
ما آنها را از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا که همچنان جریان دارد، می‌شناسیم. مسلما اتریش در یکی،‌ دو سال آینده با تغییرات تازه‌ای مواجه خواهد شد.

*قزاقستان:
آنها هم مثل اتریشی‌ها به خاطر همگروهی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها، چهره‌ای آشنا هستند. پیش‌بینی می‌کنم قزاقستان نیز در ماه‌های آینده متحول شود.

*جزایر فارو:
تیمی سخت و قابل پیش‌بینی نیستند. من از هشت سال قبل شناخت کلی از جزایر فارو دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهمیر دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 15:16

زحمت کشیدند.جناب لو.
فقط آخریه رو گفت سخت نیست!
آلمانیاش نیان جلو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد