وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: این بهترین نمایش ما تاکنون بوده است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در روز شنبه با یک برد قاطع و پر گل توانست با نتیجۀ 5 بر 0 تیم هامبورگ را شکست دهد ، و یک هشدار جدی به رقبای بوندسلیگایش بدهد. در ادامۀ مطلب نظرات بعد از این دیدار را می خوانید.

یوپ هاینکس: با این نتیجه همۀ ما می توانیم راضی باشیم ، و به ویژه اینکه با شیوه ای که در نظر داشتیم بازی کردیم. تیم به آنچه که مستحقش بود در شروع بازی بدست آورد. من به ویژه در این مورد خوشحالم که ما اشتباهی نداشتیم. ما اجازه ندادیم که آنها هیچ شانسی ایجاد کنند. ما هرگز اجازه ندادیم هامبورگ به پیش برود و تمرکز آنها را از بین بردیم. این قطعاً بهترین نمایش ما در این فصل بوده است.

آرین روبن: هیچ زمینۀ دیگری برای پیشرفت امروز ما وجود نداشت. اگر شما واقعاً می خواهید از ما انتقاد کنید ، می توانید بگویید که ما باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. اما ما می توانیم از فوتبالی که امروز به اجرا گذاشتیم بسیار راضی باشیم. برای من شخصاً ، این یکم شرایط بهتری برای من بود ، اما هنوز هم درد را احساس می کنم. من مدام در نیمۀ دوم احساس درد می کردم ، سپس بعد از خروج از زمین بهتر شدم. این ناراحتی به طور کامل برطرف نشده است و کمی طول می کشد تا مداوا شود.

میشائیل اوینینگ ( سرمربی هامبورگ ): شکست واقعاً آزار دهنده است. همانطور که بازی ادامه پیدا می کرد ، ما نمی توانستیم حتی ساده ترین کارها را انجام دهیم ، و این تکان دهنده بود. توقف روبن و ریبری امروز فوق العاده دشوار بود ، و در برخی موارد ، اعتماد به نفس ما به گلوله بسته شد. تنها جنبۀ مثبت این است که ما می دانیم در حال حاضر در وضعیت بحرانی قرار داریم.

فرانک آرنیسن ( مدیر ورزشی هامبورگ ): من امروز بایرن مونیخ را فوق العاده دیدم. این تیم در سطح کلاس جهانی است ، اما من هم باید بگویم که ما مقابل آنها خوب بازی نکردیم. ما امروز سزاوار شکست بودیم ، درست همانطور که مقابل دورتموند شکست خوردیم. با این حال ، ما می دانستیم که نیمۀ نخست بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت ، و ما در میانه های بازسازی تیم قرار داریم. ما به بازیکنان و مربیان تیم اعتماد داریم ، و ما آنچه را که باید برای بازیهای آینده انجام دهیم ، بهبود خواهیم داد.     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد