وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: من نمی ترسم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر در دیدار با ویارئال شب نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشت. اما دیدار یکشنبه شب با شالکه 04 قطعاً با تمام دیدار های دیگر برای نویر فرق خواهد داشت. اما او این اتفاق را آزار دهنده نمی داند.

مانوئل نویر باید برای نخستین بار با پیراهن بایرن مونیخ به مصاف تیم سابقش ، یعنی شالکه در استادیوم گلزنکرشن برود. از همین رو برخی از هواداران شالکه در اینترنت عنوان کرده اند که به صورت هماهنگ به عنوان اعتراض با سوت از نویر استقبال خواهند کرد.

مانوئل نویر در خصوص دیدار یکشنبه شب گفت: "این واضح است که این یک اتفاق خاص خواهد بود. من در انتظار این هستم که رفقای قدیمی ، کارکنان و تیم سابقم را ملاقات کنم." او در خصوص اعتراض هواداران شالکه گفت: "من نمی ترسم. من آماده هرگونه عکس العملی هستم و هیچ هراسی ندارم."

نویر در مورد بایرن مونیخ و احساس به تیم سابقش ، شالکه گفت: "من می خواهم با بایرن مونیخ یک بازی موفقیت آمیز را در مقابل شالکه 04 انجام دهم. اما من آرزوی موفقیت های زیادی برای شالکه را دارم ، و همۀ بازیهای آنها را تماشا می کنم و با بازیکنان و کارکنان آنها در ارتباطم. اما یک چیز که کاملاً روشن است: می خواهم که در یکشنبه پیروز میدان باشم! اگر شالکه در مقابل ما قرار نگیرد ، من همیشه می خواهم که آنها موفق باشند."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 11:14

بچه ها یکی از دوستان خواسته بود که من یک توضیح در مورد شبک.ۀ الجزیره اسپورت بدم. ببخشید که اینجا می گم.
شبکه الجزیره 10 تا کانل داره. یعنی از 1+ تا 10+ . این شبکه تمام بازی های لیگ اسپانیا ، ایتالیا و بخشی از بازی های فرانسه و هلند و ، برزیل و سایر ورزشها مثل بسکتبال ، تنیس ، راگبی و... پخش می کنه. این شبک.ه تمام بازیهای لیگ قهرمانان اروپا رو هم پوشش میده. فرکانس های این شبک.ه رو هاتبرد ، نایل ست و عرب ست قابل دریافت هستش. قیمتش تو یکی از سایت های معتبر 140 هزار تومن هستش. من به دوستانی که می خوان بدون دردسر بازیهای بایرن مونیخ و سایر تیم های معتبر اروپایی رو در لیگ قهرمانان و سایر لیگ ها دنبال کنند و منت شبکۀ بی خاصیت 3 رو نکشن ، پیشنهاد می کنم که این کارت رو خریداری کنند. دوستانی هم که دبی یا سایر کشورهای حاشیۀ خلیج فارس آشنا دارن می تونن با قیمت کمتری این کارت رو خریداری کنند. یادآوری می کنم این شبک.ه بوندسلیگا رو پوشش نمیده ، یا بهتر بگم که دبی اسپورت اینکار رو انجام میده که همۀ شما می دونید که رایگان هستش.

ramin جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 12:57

tamame topashoono begir haleshoon grefte she

farshad جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 14:06

این نشانه یک بازیکن حرفه ای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد