وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هواداران خشمگین عروسک نویر را به دار آویختند!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر دروازه بان 25 ساله بایرن در بازگشت خود به ولتینز آرنای شالکه با پیراهن بایرن با حوادثی باور نکردنی مواجه شد. پوسترهای افراطی و توهین آمیز، شعارهایی اوباشانه از سوی برخی هواداران شالکه دروازه بان اول تیم ملی آلمان را شوکه کرد.

این توهین ها و حواشی به داخل استادیوم محدود نشد. هواداران شالکه پا را فراتر گذاشتند و با تهیه عروسکی از نویر آن را مورد حمله قرار دادند و نهایتا عروسک نویر را روی پلی خارج از استادیوم به دار آویختند.

سخنگوی پلیس گلزنکرشن گایدوهس به بیلد می گوید: "ما در حال حاضر مشغول بررسی و تحقیق بر روی این مسئله هستیم که چه زمانی این عروسک را به این شکل از روی پل آویزان کرده اند و چه افرادی در این محل حاضر بودند. در صورت نیاز مراحل بعدی را پی خواهیم گرفت."

نفرت هواداران شالکه علیه نویر
در دیدار بایرن مقابل شالکه هواداران الترا گلزنکرشنی با تهیه پارچه نوشتی به طول 70 متر شعاری با مضمونی که خبر از سوگواری برای نویر می داد و او را عروسکی در دستان هواداران می خواند را در ورزشگاه به اهتزاز در آورده بودند.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن در مورد این حواشی گفت: "هواداران شالکه کار بسیار اشتباهی انجام دادند. نویر مرد بزرگی است. اینگونه توهین به وی اصلا شایسته نبود."

اما چرا جلوی این اقدامات توسط سران شالکه گرفته نشد؟
هورست هلدت رئیس باشگاه شالکه در این مورد می گوید: "ما در دستورالعمل های خود اجازه دادیم فقط پوستر های انتقادی در ورزشگاه قرار گیرد. پوستر ها و پرچم های بسیاری بودند که مضمونی توهین آمیز داشتند. اما پس از بررسی های فراوان ما به دلیل کنترل احساسات هواداران و به خشونت کشیده نشدن در بیرون از ورزشگاه اجازه ورود را دادیم."

به زبان ساده توهین به نویر به دلیل ترس از به خشونت کشیده نشدن با ممانعتی مواجه نشد!

هلدت ادامه می دهد: "اتفاقات روشنی در حواشی زمین رخ داد. که یکی از مهمترین چیزهایی که دیده شد خشم و ناامیدی هواداران شالکه بود که هنوز نیز تازه است."

اما بیلد نیز با محکوم کردن این اقدامات در انتها اینگونه نتیجه می گیرد: "اشتباه است! برای چنین اقدامات غیر انسانی هیچگونه درک و فهمی وجود ندارد."

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید رونالدینهو چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 00:45 http://www.footballcity.blogfa.com

سلام دوست عزیز با یه مطلب دوس داشتنی آپ شدم خیلی خوشحال میشم شما هم از خوندنش به گذشته هاتون لبخند بزنین!

farshad چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 00:59

براشون متاسفم

ramin چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 01:19

bayad 10 hafte havadarashoono mahroom konand ta haleshoon ja biyad
timi ke natoone jam biyare bazikon haye khobesh miran dige
chizi ke avaz dare gele nadare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد