وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: مطمئنا هانوفر را شکست می دهیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد مطمئن است که تیمش در دیدار مقابل هانوفر به پیروزی خواهد رسید.

او دیروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بازی مقابل تیمی مانند هانوفر دشوار است اما ما در شرایط خوبی قرار داریم و در بازی فردا هم این را نشان خواهیم داد. ما به پیروزی مان اطمینان داریم. البته هانوفر هم در خانه بازی می کند. آنها از نظر فیزیکی آماده هستند و مانند همیشه برای پیروزی مقابل ما انگیزه دارند."

او همچنین در مورد تساوی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان گفت: "بازیکنان من آشکارا با تمام توان شان بازی کردند و نه تنها کنترل بازی را در اختیار داشتیم بلکه کاملا برتر از حریف بودیم. اکنون بیش از قبل به خودمان اطمینان داریم. با این نتیجه هم  ناپولی پشت سر ماست."

نظرات 3 + ارسال نظر
ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 03:34

امیرحسین داداش پیدات نیست این روبن تمام موهای منو سفید کرد و خوب نشد می ترسم اخر بگن اقا روبن سکته مغزی کرد مرد البته واقعا روبن رو دارن به سمت حاشیه می برن خدا کنه مثل دایسلر افسردگی نگیره بچم از اسطوره ای مثل بکن بائر بعید بود همچین حرفی زدن در هر صورت امیدوارم بتونه از پس این موضوع بر بیاد

زیر سایه اتیم داداش. راستش ارشد قبول شدم هفته ای دو سه روز نیستم. ولی خب همیشه به یادت هستم...

mersad یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:04

پ ن پ میخواستی ببازی؟

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 20:25

دارن تحقیرمون می ﻛﻨﻦ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد