وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تیم من شایسته احترام است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ ، پس از نه هفته ، دومین شکستش در بوندسلیگا را چشید و در خانۀ هانوفر با نتیجۀ 2 بر 1 مغلوب شد. نظرات بایرنی ها در ادامۀ مطلب.  

یوپ هاینکس: هر دو طرف واقعاً گیر افتاده بودند. ما نتوانستیم ابتکار عمل را بدست بگیریم ، ابتدا با پنالتی ، پس از آن اخراج. سپس ما دو شانس بزرگ ایجاد کردیم ، و در آخر هم قبل از سوت پایان دیدار توسط شواین اشتایگر موقعیت خلق کردیم. اما تیم من شایسته تعریف است ، چون ما نشان دادیم روحیۀ بزرگی داریم. با وجود فضایی وحشتناک ، ما به سختی تمرکز کردیم و با خونسردی کار را ادامه دادیم. ما سزاوار کسب حداقل یک امتیاز بودیم. شکست خوردیم ، اما من امروز شادمان تر هستم از زمانی که ما پیروزی های بزرگی بدست می آوردیم ، هرچند که ما در شروع خوب کار نکردیم. ما قوی تر از گذشته باز می گردیم ، نمی خواهیم با یک نتیجه بهم بریزیم.

فیلیپ لام: من فکر می کنم ما لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم. حتی هنگامی که ما ده نفره شدیم ، ما شانس های بهتری را نسبت به هانوفر ایجاد کردیم. گل دوم آنها ضربۀ بزرگی بود ، اما ما هنوز به مبارزه مان برای بازگشت ادامه دادیم. ما به اندازۀ کافی برای یک امتیاز موقعیت ایجاد کردیم. تصمیم برای گرفتن پنالتی صحیح بود.

یان شلودراف ( مهاجم هانوفر ): قرار گرفتن در مقابل بایرن مونیخ همیشه سخت است ، و امروز هم همانگونه بود. روش جنگندگی ما برای مبارزه فوق العاده بود ، ما هر کاری را برای تیم انجام دادیم ، و خوشحالیم به اندازۀ کافی برای سه امتیاز تلاش کردیم. با وجود شکست امروز بایرن ، آنها نشان دادند که در سطح استاندار طلایی قرار دارند. حتی زمانی که آنها با یک بازیکن کمتر بازی می کردند ، هنوز هم ما را تحت فشار قرار می دادند. آنها واقعاً یک تیم فوق العاده دارند. در پایان روز ، ما با سایۀ شانس پیروز شدیم ، اما مستحقش بودیم.      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد