وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: ما در اصول اولیه غفلت کردیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از شکست تلخ و ناامیده کننده بایرن مونیخ در مقابل ماینز و سقوط به رتبۀ سوم بوندسلیگا ، بایرنی ها نظراتشان را در مورد این دیدار بیان کردند.

کریستین نرلینگر: اساساً ما اجازۀ خودنمایی زیادی به ماینز دادیم ، اما بدیهی است که پس از این شکست ما باید پیدا کردن خودمان را آغاز کنیم. روند ما در بوندسلیگا منفی است ، و در سه بازی از پنج دیدار اخیر در بوندسلیگا شکست خورده ایم و صدر جدول را از دست دادیم. ما به ویژه در نیمۀ نخست هیچگاه در هجوم لازم ، تنگ کردن موقعیت ، توقف حریف و ایجاد شانس موفق عمل نکردیم. با این حال ، من اعتقاد زیادی به این تیم دارم. من فکر می کنم تیم ما در سه بازی باقی مانده در بوندسلیگا و یک بازی جام حذفی که تا پایان نیم فصل باقی مانده است پیروز خواهد شد. ما یک هفتۀ کامل برای تمرین کردن را پیش رو داریم. این برای ما خوب است ، زیرا می توانیم بر روی چند امور مهم کار کنیم. ما در مسابقات اخیر اصول اولیۀ را نادیده گرفته ایم ، و این چیزی است که در هفتۀ پیش رو می خواهیم بر روی آن کار کنیم.

مانوئل نویر: ما خودمان اجازه دادیم تا مبارزه به میانۀ میدان کشیده شود. اما اساساً ما کیفیت زیادی در تیم داریم ، اما امروز آن را نشان ندادیم ، اگرچه تمام تلاشمان را برای بدست آوردن نتیجه تا پایان انجام دادیم.

توماس توچل ( سرمربی ماینز ): ما بسیار هوشمند و باهوش بودیم ، بنابراین همۀ بازیکنان من درخشان ظاهر شدند. ما در چند هفتۀ اخیر در مسیر درست قرار گرفته ایم و بدیهی است که این نتیجه در برابر بایرن مونیخ ، یک کمک بزرگ برای ما خواهد بود.

اندریاس ایوانشیتس: این یک عملکرد بسیار خوب از سوی ما بود ، و در طول 90 دقیقه یک نمایش درجه یک را اجرا کردیم. بسیار از مردم فکر نمی کردن که ما بتوانیم بایرن را شکست دهیم ، پس این عملکرد ما در واقع بسیار خوب می باشد. و من فکر می کنم امروز سزاوار پیروز شدن بودیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
vahid ahmadi دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 03:40

kojai agha mohhamad ke timetun raft zire dortmund

محمد_13 دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 11:15

شب دراز است و قلندر بیدار...

حاضرم باهات یک شرطی ببندم. اگر دورتموند این فصل قهرمان بوندسلیگا شد من به مدت یک هفته تو تمام پست ها می نویسم بایرن مونیخ سوراخه ، وای اگر بایرن مونیخ قهرمان شد تو باید بیایی به مدت یک هفته در تمام پست ها بنویسی دورتموند سوراخه. قبول؟!

vahid ahmadi دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 17:03

mohhamad jan man nemidunam to chegha football ta hala didi va chand saletune ama baid midunam 1 dahome manam fotball dide bashi :d ama khob age dortmund nashod man ye shab be to sham midam age na to ok?09122962317
inam shomarame ye sms i chizi bezan age eftekhar midi

vahid ahmadi دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 17:19

man pishbiniam harf nadare hala khahi did ke dortmund ghahreman mishe
bayern khube ama bayad bazikon bazm bekhare va inke bayern bedune shweini taghriban mese fajre sepasie

من 24 سالمه و از 10 سالگی طرفدار بایرن مونیخ هستم. من عادت ندارم پای دیدن هر فوتبال آشغالی بشینم و پز بدم که مثلاً هیچ بازی رو از دست نمیدم. شاید اون 90 درصدی که تو بیشتر از من نگاه کردی مال لیگ برتر ایرانه...

دورتموندم بدون گوتزه مثل تفنگ آب پاش می مونه.

اون شرط شما هم قبوله. ولی شما باید یک لطف بکنی و بیایی رشت به ما شام بدی. چون من نمی خوام هزینۀ 2 تا شام رو بدم بیام تهران و برگردم! این حرف رو زدم چون مطمئنم شما باید دست به جیب بشی. 09119385950

راستی ، شماره تو رو تو گوشیم سیو کردم.

علی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 23:38

دورتمند اگه تیم بود تو اروپا یک چیزی از خودش نشون میداد بادکنک تو خالی هستش دورتمند مرگ بر دورتمند ضد فوتباله خر شانس ........تیم تون رو هم که تا الان زیر بایرن داشت خفه میشود بد بختا

vahid ahmadi سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:10

pas senet unghad kam nist bashe miam rast age ghahreman shodi ama nemishid man empratoor pishbiniam rasti man salhast hich bazie lige bartaro nemibinam:d bayern emsal age natije begire fagat too uroopae

in dustemun ya nemidune football chie ya nemidune zede football chie behar hal khoshhal misham ba javoonaye taze fooball dide yekami kakal konim

vahid ahmadi سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:24

haj mamad agha fekonam baziae dortmundo kam mibini goetze kheili khube alie ama gotze bedune morabish hichi fekonam tanha time bundesliga bashe ke morabish fogholadast albate az morabie mainz ham nabayd gozasht
dortmund bazikonai mese leinter o gundogano dari badana bishtar azashun mishnavi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد