وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز:هیچ یک از بازیکنان کنونی را نمی توان با مسی مقایسه کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره آلمانی دنیای فوتبال معتقد است که لیونل مسی بالاتر از تمام بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست

ماریو گومز ، مهاجم باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که نمی توان خود او را با لیونل مسی مقایسه کرد؛ چرا که مسی به سادگی عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا را مال خود می بیند

این در حالی است که اوتمار هیتسفلد، مربی سابق باواریایی ها اخیرا در صحبتهایی گفته بود که ارزش و اهمیت گومز  برای بایرن مثل اهمیت مسی برای بارسلوناست و گومز در حالی که از صحبتهای مربی سابق باواریایی ها غرق در شادی شده، این مقایسه را رد کرد

گومز در صحبتهایی که در وب سایت رسمی فیفا منتشر شد گفت:« این صحبتها قطعا مرا غرق در شادی می کند. هیستفلد، یک مفسر قدیمی نیست. او یک مربی موفق است و واقعا به خاطر آنچه او گفته احساس غرور می کنم. ولی نمی توان من را با مسی مقایسه کرد؛ مسی یک بازیکن کاملا متفاوت است .»

گومز ادامه داد:« من شخصا هیچ وقت خود را با او مقایسه نمی کنم.البته من به قدرت و توانایی های خودم واقفم و می دانم که گلهای زیادی برای تیمم زده ام و خواهم زد.»

گومز 26 ساله تا اینجای رقابتهای بوندس لیگا 13 گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد