وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پرانیچ: وداع نزدیک است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرنوشت دانیل پرانیچ چه می شود؟! علیرغم اعلام باشگاه بایرن مونیخ مبنی بر عدم فروش بازیکن ، پرانیچ آشکارا سخن از جدایی می زند.

نه بازیکنی می آید ، نه بازیکنی می رود! این در واقع تصمیم بایرن مونیخ در پنجرۀ نقل و انتقالات زمستانی می باشد و بارها به این موضوع اشاره کرده اند.

اما به نظر این موضوع برای دانیل پرانیچ مهم نیست. این بازیکن کرواتی در روزنامۀ کیکر افکار جدایی اش را بیان کرد. دانیل پرانیچ به همان اندازه ای ناراحت است که ایویکا اولیچ قبل از آن اعلام کرده بود. پرانیچ در این فصل تا کنون تنها یک دقیقه در بوندسلیگا ، ده دقیقه در لیگ قهرمانان و 93 دقیقه در جام حذفی برای بایرن مونیخ به میدان رفته است.

این بازیکن 29 ساله در مورد شرایطش گفت: "برایم مهم نیست در چه جایی بازی می کنم ، من فقط می خواهم بازی کنم. در واقع می خواهم در اینجا بمانم ، اما این فصل به سادگی برای من دشوار شده است. وداع نزدیک شده است."

اکنون جناح چپ بایرن را فیلیپ لام و فرانک ریبری تشکیل می دهند و با وجود مصدومیت باستین شواین اشتایگر ، هاینکس اعتقادی ندارد که از پرانیچ به عنوان هافبک دفاعی بازی بگیرد.

شایعاتی به گوش می رسد که باشگاه های آگسبورگ ، لاتزیو ، تاتنهام و لیورپول علاقه دارند تا این بازیکن کروات را به خدمت بگیرند.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 23:40

حق داری بری وقتی الابا رو بهت ترجیح میده هاینکس ..... واقعا تو بازی با ماینس باید به بازی گرفته میشود

محمد_13 سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:04

دیگه خداوکیلی آلابا خیلی از این سرتره. آلابا یک بازیکن با استعداد که 20 ساله هستش که همین الانم بازیش از پرانیچ بهتره.

این هاینکس بودش با ترکیب مسخره اش بازی بایرن رو خراب کرد. آلابا بازیکنی هستش که لب خط بهتر بازی می کنه. مخصوصاً در کارهای تهاجمی ، نه هافبک تخریب کننده.

ﺍﻳﻤﺎﻥ سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:03

بچه ها قبول دارین که برای رسیدن به نهایت اوج این بازیکنا به کار نمی یان این بویتن و الابا و پرانیچ وتیموشوک فقط در حد شالکه تو بوندسلیگا خوبن نه در سطح تیمهای بزرگ میدونید که 2010 با بسم الله رفتیم فینال و سال بعد حقیرانه حذف شدیم ما بازیکنی درحد رونالدو و ژاوی و اینیستا می خوایم که انصافا فقط روبن و تا حدی ریبری در این سطح هستند البته لام و شواینی خیلی خوب بازی می کنن ونویر و مولر هم عالی هستن اما فعلا افت کردن محمد جان نگی گومز رو فراموش کردی بازیکنای دیگه هستن مثل گووستاو امیدوارم سریع همه اماده بشن و به اوج برسن راستی یکی از دوستان گفته بود شدیدن به شواینی وابسته ایم خیر اینجور نیست شواینی بود ما از هانوفر و گلادباخ باختیم و با هوفنهایم مساوی کردیم این نتایج عدم داشتن برنامه ای خاص می باشد عزیزم

farshad سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 12:18

منظور من این بود که با نبود اشتاگر خلاقیت تیم ژایین اومده تو بازی باهانوفر حق بایرن باخت نبود اونم که بازی اول فصل بخاطر ناهماهنگی باختیم در کل منظورم موتور اصلی تیم ما هست دوست عزیز

علی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 13:16

نویر کجا عالی هست ؟؟؟؟؟ اگر منظزرتون گل خوردنش هست که اره گل خوردن نویر عالیه

ﺍﻳﻤﺎﻥ سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 14:36

فرشاد جان شک نکن شواینی جزو ارکان اصلی تیم بایرنه ولی نمی دونم چرا تو المان بهتر بازی می کنن شما می دونید علی جان نویر دروازه بان خوبیه الیورکان و سپ ماهر
هم گل می خوردن المان زمان سپ ماهر هفتا گل از مجارستان خورد الیور تو اوجش دوتا گل بد از برزیل خورد یک فصل بگذره نویر خودشو نشون میده قول می ﺩﻡ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد