وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بایرن یا دورتموند قهرمان بوندسلیگا می‌شوند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس خواهان حمایت بیشتر از داورانی همچون بابک رفعتی شد و شانس قهرمانی بوندسلیگای آلمان را به تیم‌های بایرن و دورتموند اختصاص داد.

اوتمار هیتسفلد شب گذشته میهمان ویژه تلویزیون ایالتی مونیخ بود. این مربی ۶۲ ساله آلمانی که از سه سال قبل مسئولیت سوئیسی‌ها را پذیرفت، در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی هدایت این تیم اروپایی را در اختیار داشت.

وی که یکی از موفق‌ترین مربیان محبوب‌ترین رشته ورزشی جهان محسوب می‌شود، در برنامه تلویزیونی مذکور به مدت یک ساعت به سئوالاتی که توسط مجری مطرح شد، پاسخ گفت. از جمله نکاتی که طرح شد، موضوع هولناک حادثه خودکشی بابک رفعتی، داور ایرانی‌تبار مقیم آلمان بود. قاضی میدانی که ده روز قبل رگ دستش را زد، اما به موقع توسط دستیارانش به بیمارستانی در شهر کلن انتقال یافت تا از مرگ نجات یابد.

هیتسفلد که همچون دیگر علاقمندان در جریان این ماجرای تلخ قرارگرفته و آگاه است علت خودکشی رفعتی به خاطر فشار روحی و ترس از خطا در کار بوده، خواهان حمایت بیشتر از داوران به منظور پرهیز از چالش‌های روحی و روانی شد. او گفت: از وقوع این حادثه بسیار متاسف شدم. با تاسف باید گفت فشار روحی در ورزش روز به روز افزایش می‌یابد. البته ما مربیان وقتی ناکام می‌شویم، فرصت دیگری عمدتا برای جبران داریم. می‌توانیم به گونه‌ای این فشارها و ناکامی را هضم کنیم. اما داوران هیچ گزینه دیگری ندارند.
 
قهرمانی برای بایرن یا دورتموند 

موضوع دیگری که در این گفت‌وگو با وی در میان گذاشته شد، بحث قهرمانی فصل جاری بوندسلیگا بود. وی نیز نظرش را بیان کرد و گفت قهرمان را از بین بایرن و دورتموند می‌بیند.
وی که در دو دهه گذشته سابقه هدایت بایرن و دورتموند را داشته با شناخت کامل از این دو تیم نقطه نظرش را بیان کرد. مسئول فنی سوئیسی‌ها که در دو دهه گذشته هم دورتموند و هم بایرن را به مقام قهرمانی بوندسلیگا و لیگ قهرمانان رساند، اظهار داشت: به نظرم قهرمان امسال از بین بایرن یا دورتموند خواهد بود. در این میان بروسیامونشن‌گلادباخ شانسی برای اول شدن نخواهد داشت.

او افزود: بایرن پس از باخت هفته قبل از دورتموند این هفته از ماینتس شکست خورد و از رده اول به رده سوم جدول نزول کرد. فکر می‌کنم این اتفاق هرچند برای آن‌ها ناگوار بود، اما برای فوتبال باشگاهی کشور مطلوب بود. زیرا لیگ را از شکل یکه‌تازی مونیخی‌ها خارج کرد و باعث افزایش انگیزه در بین مدعیان شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
روزبه چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 19:26 http://bayern.blogsky.com

تنهایی گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد