وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کتابی درباره دروازه بان سابق آلمان برنده جایزه کتاب ورزشی هیل شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هئیت داوران جایزه کتاب ورزشی «ویلیام هیل» کتاب «زندگی خیلی کوتاه است» به قلم «رونالد رنگ» را به عنوان برنده این جایزه اعلام کرد. این کتاب درباره زندگی «روبرت انکه» دروازبان سابق تیم ملی آلمان که خودکشی کرد به رشته تحریر در آمده است.

به نقل از گاردین، هئیت داوران جایزه کتاب «ویلیام هیل» از میان آثار راه یافته به مرحله نهایی این جایزه کتاب «زندگی خیلی کوتاه است» به قلم «رونالد رنگ» را به عنوان برنده این دوره از جایزه نقدی خود اعلام کردند.
«رونالد رنگ» در کتابش به زندگی «روبرت انکه» درواز‌بان تیم ملی آلمان و زندگی دشوار او در دنیای فوتبال می‌پردازد. وی موفق شد با ارائه این جایزه به دبیرخانه جایزه کتاب «ویلیام هیل» علاوه بر دریافت مدال این دوره، جایزه نقدی 23 هزار دلاری این دوره را نیز به نام خود ثبت کند.

امسال هئیت داوران جایزه کتاب ورزشی «هیل» برخلاف سالهای گذشته که در مرحله نهایی این جایزه از 6 اثر به عنوان آثار راه یافته به مرحله نهایی این جایزه نام می‌بردند، امسال فهرستی 7 نفره را به مخاطبان این جایزه عرضه کرده‌اند.

علاوه بر «رونالد رنگ» امسال نویسندگان دیگری نیز در فهرست نامزدهای نهایی این دوره راه یافتند که می‌توان از میان آنها به «پاتریک کولینز» به خاطر کتاب «در میان طرفداران»، «بیل جونز» به خاطر ارائه کتاب «شبح دونده»، «دیوید میلیر» به خاطر ارائه کتاب «تعامل؛ سقوط و ظهور مت هامپسون» اشاره کرد.
علاوه بر این کتاب «32 برنامه» به قلم «داو روبرتز» نیز از دیگر آثار راه یافته به مرحله نهایی این جایزه بود که در رقابت با کتاب «زندگی خیلی کوتاه است» به قلم «رنگ» موفق به دریافت این جایزه نشد.

جایزه کتاب «ویلیام هیل» یکی از معتبرترین جوایز کتاب در حوزه ورزشی است که هر سال برترین آثار منتشر شده در این حوزه را انتخاب و به مخاطبان خود معرفی می‌کند. این جایزه یکی از جوایز نقدی کتاب است که هر سال جایزه ای معادل 23 هزار دلار را به برنده این جایزه اهدا می‌کند. سایر راه یافتگان به مرحله نهایی این جایزه نیز جایزه‌ای نقدی معادل 2 هزار دلار از سوی هئیت داوران دریافت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد