وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولسن: اوکراین و لهستان جایگزین آلمان در سید یک یورو ۲۰۱۲ شدند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک گفت تیم‌های اوکراین و لهستان به منظور جلوگیری از ضرر مالی یورو ۲۰۱۲ به جای آلمان در سید یک قرار گرفتند.

مورتن اولسن در گفت‌وگویی با نشریه کیکر آلمان گفت: در مسابقات جام ملت‌ها بحث مالی در اولویت اول است. یوفا دوست ندارد یورو ۲۰۱۲ هنوز شروع نشده با شکست مالی مواجه شود و این عامل سبب شد تا اوکراین و لهستان در سید اول به جای آلمان قرار بگیرند. مطمئنا قرار نگرفتن این تیم‌ها در سید یک و حذف زودهنگام این تیم‌ها باعث کاهش تماشاگران می‌شد.
این مربی که در جام جهانی ۲۰۱۰ وایکینگ‌ها را  هدایت کرد، این اظهارات را در آستانه مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۲ در شهر کیف که جمعه شب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران انجام خواهد شد، بیان کرد.
او در این مصاحبه به نکات دیگری نیز اشاره کرده است.
 
آقای اولسن، گروه دانمارک با چند نفر در مراسم قرعه کشی مرحله نهایی پیکارهای یورو ۲۰۱۲  در شهر کیف شرکت می‌کند؟
براساس توافقی که با فدراسیون شد، گروه ما ۴ نفره خواهد بود. رئیس و دبیر فدراسیون، من و دستیارم.
 
نگران نیستید دانمارک با قرعه خوبی روبه رو نشود؟ 

گاهی نگرانم و گاهی هم نیستم.(می خندد)
 
منظورتان چیست؟ 

خب، آن زمانی که به احتمالات موجود در این مراسم فکر می‌کنم، بدیهی است تمام گزینه‌های ممکن را مرور می‌کنم و نگران می‌شوم. اما پس از کلی فکر به خودم می‌گویم مگر در این جام تیم ضعیفی هم هست که آرزوی هم‌گروهی با آن را داشته باشم.
 
البته چون شما را می شناسیم، می دانیم آرزو‌هایی دارید برای این که با تیم‌هایی هم گروه شوید و با دیگر تیم‌ها هم نشوید؛ اما قبل از آن بگویید شانس قهرمانی این دوره از مسابقات را به کدام تیم یا تیم‌ها می دهید؟
من هم مثل سایر تحلیل‌گران باور دارم، بیشترین شانس قهرمانی از آن اسپانیا، هلند و آلمان است. سه تیمی که در جام جهانی اول تا سوم شدند.
 
اما یوفا تیم آلمان را اکنون در سید دو گذاشته و میزبانان مشترک یعنی اوکراین و لهستان در سید یک هستند.
بله. همین‌طور است. در ظاهر این مساله باعث تاسف است. آلمان‌ها افتخارات بیشماری دارند، چنین تقسیم بندی باعث ناراحتی شان شده است. اما امیدوارم یک نکته را آ‌‌ن‌ها و سایر رقبا درنظر بگیرند. این که اگر اوکراین و لهستان در سید یک نبودند، جام ملت ها بسیار متضرر می‌شد...
 
متضرر؟ ضرر بابت چه؟ 

در مرحله اول مسابقات جام ملت‌ها بحث مالی در اولویت است. یوفا دوست ندارد یورو ۲۰۱۲ هنوز شروع نشده با شکست مالی مواجه شود. در صورتی که این دو میزبان در سید اول قرار نمی‌گرفتند، مطمئنا از توجه تماشاگران خودی بسیار کاسته می‌شد که این مترداف با شکست مالی است.
 
نگفتید آرزوی هم‌گروهی با چه تیمی را دارید؟ 

اجازه بدهید به این سئوال پاسخ ندهم. من خودم را برای هم‌گروهی در همه حالات آماده کرده‌ام. به باورم در این دوره فاصله تیم‌ها بسیار جزئی خواهد بود. بنابراین نمی‌توان مانند گذشته آرزو کرد با چه تیم‌هایی هم‌گروه شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 18:38

چرا اون چیه

روزبه چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 19:25 http://bayern.blogsky.com

اگه کفاشیان با عزیز محمدی رو هم میذاشتی بهتر از اینا سید بندی میکرد

Mehdi جمعه 11 آذر 1390 ساعت 14:08

لعنت بر پلانیتی پلاتینی پول پرست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد