وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن در جستجو ، برای پیدا کردن فرم مطلوب


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد هلندی بایرن مونیخ زمانی بیش از حد معمول را برای درمان مصدومیت خود صرف کرده. اما او در حال حاضر امیدوار است پس از بازگشت به میادین در دیدار با بوروسیا دورتموند ، بتواند یکبار دیگر به ریتم دلخواهش برسد.

آرین روبن ، وینگر باشگاه بایرن مونیخ ، فاش کرد که در سه ماه گذشته با درد بازی می کرد ، اما او امیدوار است تا بدترین آسیب خود را به صورتی پایدار و مستحکم پشت سر قرار دهد.

این بازیکن 27 ساله که در دیدار شنبه شب گذشته و مقابل دورتموند به میادین بازگشته گفت: "من سه ماه آغازین شروع فصل را با درد پشت سر گذاشتم. این التهاب استخوان شرمگاهی صدمه ای پیچیده و بدترین مصدومیت من تا کنون بوده است. به هیچ وجه نمی دانم این آسیب دیدگی چگونه به وجود آمد ، این می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد."

همچنین او از هواداران بایرن تشکر کرد و خواست که آنان صبور باشند. او در این خصوص گفت: "تا من به سطح آمادگی گذشته برسم ، زمان می برد. من نیاز دارم به ریتم مطلوب برسم ، و این تنها از طریق حضور در میدان مسابقه فراهم می شود."

او در پایان گفت: "از لحاظ فیزیکی در شرایط مطلوبی هستم ، اما مهم تر از همه این است که من باید اطمینان داشته باشم بدنم به صورت کامل بهبود می یابد."

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد۱۰ روبن پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 09:27

غصه نخور روبن به فرم مطلوب هم میرسی بالاتر از مسی و رونالدو تازه وقتی اماده شدی دوباره مصدوم میشی!!!!!! شوخی کردم خواهشا مصدوم نشو

سامان پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 10:38 http://www.yedasti.mihanblog.com

سلام خوبی وبلاگت توپه! با تبادل بنر موافقی؟

علی پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 12:41

روبن جون تا تو بیای به فرم اصلیت برگردی بندسلیگا و لیگ قهرمانان تمام شده !!!!!!!!!

farshad پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 12:45

حالا تو تلاشتو بکن اونم خود به خود درست میشه

ﺍﻳﻤﺎﻥ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 14:28

فرشاد عزیز کجایی پیدات نیست

علی ( میشاییل ) پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 14:38

روبن جون انشا الله که دیگه مصدوم نمیشی و به فرم ایدا آل میرسی چون برای بردن رئال و بارسا بهت نیاز داریم

farshad پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 16:41

ایمان جان من هرچی زدم نتونستم ادت کنم تو بزن شاید شد توفیسبوک هستی ؟mechanicstarrr@yahoo.com

ﺍﻳﻤﺎﻥ جمعه 11 آذر 1390 ساعت 00:45

فرشاد عزیزم بخدا وقت فیس بوک رو ندارم ولی می یام عضو میشم
only for you

farshad جمعه 11 آذر 1390 ساعت 09:52

دمت گرم اقا ایمان گل

علی سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 22:09 http://blog sky.com

بایرن قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد