وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن ۴-۱ وردربرمن٬ شب غوغای روبری و صعود بایرن به صدر جدول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در هفته پانزدهم بوندسلیگا تیم بایرم به مصاف وردربرمن رفت که در نهایت با یک پیروزی پر گل از زمین خارج شد

ترکیب بایرن مونیخ:

نویر ٬ بادشتوبر ٬ بواتنگ ٬ فان بویتن ٬ لام ٬ گوستاوو ٬ آلابا ٬ (روبن ۶۰) ٬ مولر (کنتنتو ۹۰) ٬ کروس ٬ ریبری (پرانیچ) ٬ گومز

ذخیره ها:

بوت ٬ رافینیا ٬ پترسن ٬ اولیچ

ترکیب وردربرمن:

میلیتز ٬ سوکراتیس ٬ وولف ٬ نالدو ٬ ایگنیوفسکی ٬ بارگفرد ٬ فریتز ٬ هانت ٬ مارین (واگنر) ٬ پیزارو ٬ آرناتویچ (روزنبرگ ۴۶ (وسلی ۸۴))

ذخیره ها:

واندر ٬ پرودل ٬ اشمیتز ٬ ترینکس ٬

گل (اسامی داخل پرانتز نام دهندگان پاس گل است):

فرانک ریبری (۲۲ (آلابا) ٬ ۷۷ (گومز)) ٬ آرین روبن (۷۰ (مولر) پنالتی ٬ ‌۸۳ (ریبری) پنالتی))

مارکوس روزنبرگ (۵۲ (پیزارو))

داور:

فلورین مایر (بورگدورف)

کارت زرد:

وردربرمن:

وولف (۶۲) ٬ سوکراتیس (۸۳)

کارت قرمز:

وردربرمن:

آرون هانت (۸۰)

استادیوم محل برگزاری مسابقه:

آلیانس آرنا (مونیخ) گنجایش: ۶۹۰۰۱ نفر

نظرات 38 + ارسال نظر
علی ( میشاییل ) شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:02

ایول ایوله ایول
من امشب سر از پا نمیشناسم ، با یه برد شیرین چندین اتفاق مهم افتاد :
1-صعود به صدر جدول2-بازگشت طوفانی آرین روبن3-درخشش دوباره مانوئل نویر و از همه مهمتر ما به روزهای اوج خود برگشتیم

سهیل شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:08

از این به بعد روب و ریب میترکونن همه رو

th.m شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:09

چرا یکی به من نمی گه هر دو بار روی کی خطا شده بود؟منم خیلی خوشحالم هدیه ی خوبی بود واسه تولدم ولی خواهش شما کاملش کنید....

محمد_13 شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:11

چه بیلاخی خورد امشب گومز... بیچاره نه گذاشتن پنالتی بزنه ، یکبارم که خودش دروازه بان رو دریبل زد ، ریبری گذاشت رو دمش

محمد_13 شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:12

یکبار روی مولر پنالتی شد ، یکبار روی ریبری.

th.m شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:14

مرسی اقا محمد بالاخره یکی جوابمو داد..... وای من چقد خوشحالم.... حالا زود بگین برترین بازیکن کی بود؟ریبری یا روبن؟

مصطفی شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:16

من تو پست قبلی جوابتونو دادم th.m
پنالتی اول رو مولر بود پنالتی دوم هم روی ریبری توی خبر هم ویرایش کرده همه ببینن

راستی بچها تبریک با یه برد خوب رفتیم صدر . گومز هم خوب بود یه گل آفساید زد هم یه پاس گل داد . روبن و ریبری که هم که دیگه جای خود دارند . گوستاوو معلوم شد بدرد نخوره اما آلابا بازم یه کاری کرد یه پاس گل داد. کلا خوب بودیم دیگه

th.m شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:20

از شما هم ممنون.... چون با گوشیمم فقط یه پست باز میشه.... نمی دونم چرا....همه خیلی خوشحالن نه؟حالا یک کم برین عزاداری....منم درس بخونم....

vahid ahmadi شنبه 12 آذر 1390 ساعت 21:06

tabrik be bayerniha bazi khubi anjam dadan

۹۹ شنبه 12 آذر 1390 ساعت 21:33

گومز خیلی خوشگل ضایع شد.حتی بعد بازی هم ول کن نبود و داشت به داور میگفت چرا گل مسخره ی منو افساید گرفتی؟؟؟؟

علی شنبه 12 آذر 1390 ساعت 21:38

ریبری بهترین بود از رئبن چیز خاصی ندیدیم فقط ژنالتی گل زد نویر هم ۲بار خوب توپ گرفت

mersad شنبه 12 آذر 1390 ساعت 22:00

فوق العادست این ریبری
دمش گرم گرم

سینا شنبه 12 آذر 1390 ساعت 22:08 http://bayern.blogsky.com

این روبن و مولر دارن چیکار میکنن؟؟
آبرومون میره به خدا..
مولر داره با روبن حرف میزنه روبن کله شو اونور میکنه..
واقعا که..
ایول حال داد خدایی
بازی باحالی بود
ارزش نخوندن فیزیک داشت

محمد_13 شنبه 12 آذر 1390 ساعت 22:13

اتفاقاً روبن تو گل سوم بایرن ، یک پاس تو عمق قشنگ به گومز داد.

در ضمن من الان خلاصۀ بازی ها رو از DAS ERSTE نگاه کردم و متوجه شدم گومز سر گل چهارم بعد از گلزنی روبن به سمت ریبری رفت و اصلاً به روبن تبریک نگفت. حتی وقتی که روبن به سمت ریبری و از جلوی گومز رد شد. آقای گومز پیشرفت فنی بخوره تو سرت ، لااقل عقده بازی در نیار... قرار نیست ، زمین و زمان فقط به کام تو باشه.

همین حرکات باعث میشه که روزنامه های از رابطۀ بد روبن با بقیۀ آلمانی ها بگن. تو تیم باشگاهی این حسادت ها احمقانه هستش.

احسان شنبه 12 آذر 1390 ساعت 22:15

سلام به همه..نمیدونم چرا همه با باخت بایرن میگن فلانی و فلانی و .... بدرد نمیخورن.ولی وقتی میبره همونا میشن بهترین بازیکن.
بازی امشب نیمه اول همون بایرن دو بازی پیش بود ولی نیمه دوم یه ۱۰دقیقه که گذشت بازی جون گرفت.البته ورود ارین روبن کمک شایانی کرد و چنان بلایی سر وردر برمن در اوردند که نگو فقط تو ۲۵ دقیقه.در کل نیمه دوم بازی بایرن مثل بایرن چند هفته پیش بود بازی هجومی و شناور.خیلی خوشحالم که برگشتیم صدر .امیدوارم راحت از دستش ندیم.
یادم رفت بابا اینقدر به گومز گیر ندین..بالاخره باید باهاش بسازیم دیگه..یه موقع هایی هم به درد میخوره

علی ( میشاییل ) شنبه 12 آذر 1390 ساعت 22:29

دوستان خیلی دارید تند می رید
گومز هم مهاجم تیممونه و در مواقع خاص به کمکمون اومده و خواهد اومد
باز هم این برد شیرین رو تبریک میگم

ناشناس شنبه 12 آذر 1390 ساعت 23:01

من هر وقت میام تو این وبلاگ این محمد داره به گومز فحش می ده . من هی میخوام صدام در نیاد ولی نمی زاره که .واقعا من تعجب می کنم که چرا اینقدر تو سطخی نگر هستی آخه چه معنی میده که گومز نره به روبن تبریک بگه یعنی فکر می کنی اینقدر بازیکنای بایرن بدبختند یا نکنه فکر ی کنی اینجا هم ایرانه که وقتی یه بازیکن گل میزنه اون یکی بهش حسادت کنه.
گومز امشب فوق العاده بود بهتره بگیم همیشه بوده . همون طور که گفته شد یه گل آفساید زد که اصلا آفساید نبود یه پاس گل هم داد حالا بگو کی بیلاخ میخواد گومز یا تو

محمد_13 شنبه 12 آذر 1390 ساعت 23:32

ای کاش چیزی لای پات بود و وجودش رو داشتی با اسم واقعی نظر میدادی... این فقط حرف من نیست که گومز و مولر با روبن مشکل دارن ، و رسانه ها هم در این مورد نوشتن. این چیزی بود که من قبل از اینکه رسانه ای بشه می دونستم.

همین که میگی گومز امشب فوق العاده بود!!! واقعاً نشون میده در چه سطحی هستی و بیلاخ هم برات زیادیه...

ناشناس شنبه 12 آذر 1390 ساعت 23:52

با اسم واقعی یا بدون اسم واقعی مهم نیست مهم اینه که از روی اینکه از یه بازیکن متنفرم بهش بی خودی گیر نمیدم .
جون خودت دوتا لینک بزار ما هم بخونیم که گومز با بقیه مشکل داره این حرفا همش الکیه اگه اینطوری بود هاینکس زودتر از اینا برای بازیکنا تنبیه قرار می داد . یعنی می خوای بگی که خیلی می فهمی چه جمله بیخودی نوشتی که قبل از اینکه رسانه ای بشه منم می فهمیدم بزرگتر از تو هم همچین چیزهایی رو نمی تونن تو یه تیم تشخیص بدن چون تو باشگاههای حرفه ای این مسائل تو نطفه خفه میشه .
برو بازی رو از اول نگاه کن و بعدش وجدانی بیا نظر بده خدایی رو دو تا گل گومز تاثیر مستقیم داشت و با فضا سازی هاش باعث شد یه پنالتی هم برامون گرفته بشه حالا این بازیکن به نظر تو بد بازی کرده.
در آخرم میگم زنده باد گومز برو این جمله رو مشق شبت کن .
در ضمن بیلاخ برای زیادیه درست میگی اما تو چی اینقدر به قول خودم سطحی نگری که هرگز حاضر نیستی یه بارم که شده به یه بازیکن تیم محبوبت احترام بزاری.

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 00:21

جون من مثل جون خودت و گومز بادنجان نیست که قسم می خوری. اینم لینک. ، که البته بعید می دونم سواد خوندنش رو داشته باشی. http://www.espnstar.com/football/bundesliga/news/detail/item711320/Robben:-I%27m-not-unpopular-at-Bayern

سوت بلبلی ، کف و هوراااااااااا... گومز پاس گل داد... اونم چه پاس گلی!!! با جون و دل توپ رو داد به ریبری ( تبری ). بعید نبود اگر خودش ضربه رو بزنه پاهاش دور گردنش پیچ بخوره و نقش زمین بشه!!!

گومز این دو تا کارم نخواد بکنه فرقش با چوب خشک چیه؟!!! من به بازیکن احترام میذارم ، نه قارچ خور.

ناشناس یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 00:44

ببین کی به کی میگه بی سواد تو این لینک فقط اومده که روبن گفته من باید از طرف مربی و هم تیمی هام حمایت بشم تا بتونم به دوران اوج خودم برگردم ولی هیچ حرفی از اینکه بازیکن خاصی باهاش مشکل داره نگفته .
اره اره تو راست میگی گومز اگه اون توپ رو میزد پاهاش میپیچید به هم و میخورد زمین . اون وقت که گل می زنه میگی چرا فقط گل میزنه حالا که پاس گل میده و رو گلها تاثیر گزاره میگی این چرا این کارها رو میکنه خدایی گومز باید چیکار کنه انتظار داری عین سوباسا اوزارا از دم دروازشون شوت چرخشی بزنه بعدش دروازه بان حریف و توپ و رو یه جا بفرسته تو دروازه یا نکنه انتظار داری عین کاکرو از دم دروازشون همه رو دریبل کنه؟
بعدشم از این کلمه قارچ خور معلوم شد چقدر به بایرن و بازیکن هاش علاقه مندی و بهشون احترام می زاری واقعا برای این دسته آدما متاسفم چون تا نوک دماغشونو بیشتر نیتونن ببینن

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 01:05

آقای پینوکیو که دماغت 2 - 3 کیلومتر هستش و دور دست ها رو نگاه می کنی ، مگه من اسم بازیکن خاصی رو گفتم؟! گفتم که با آلمانی ها مشکل داره.

معنی این متن چی میشه آقای به اصطلاح معلم که مشق شب میدی:

Sport Bild magazine recently ran a story which depicted the Dutchman as a selfish player who had lost the faith of his team-mates, but Robben says that is ridiculous.

سواد داری یا بی سوادی؟!! کجاش گفته ، من باید از طرف مربی و هم تیمی هام حمایت بشم؟!

منظورت این جمله هستش؟! I am very pleased with the support I have received from the entire club
( معنیش اینه: من بسیار خوشحالم از حمایت های که کل باشگاه از دریافت می کنم.)

یا منظورت این جمله هستش؟! I have the faith of my team, my coach and the board.
( معنیش میشه: من ایمان کامل به تیمم ، مربی خودم و هیئت مدیره دارم. )

هوادار گومز هم سوادش در حد تکنیک و مغز گومز هستش.

در ضمن سرم بره ، عشقم به بایرن از بین نمیره. این حرف ها رو گنده تر از تو هم به من زدن ولی من ترسی از انتقاد ندارم ، حتی با لحن تند.

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 01:07

تصحیح منظورت این جمله هستش؟! I am very pleased with the support I have received from the entire club
( معنیش اینه: من بسیار خوشحالم با حمایت های که از کل باشگاه دریافت می کنم.)

vahid ahmadi یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 01:49

bacheha dava nakonid vagheiat ine ke gomez fogholade bazikone mozakhraf va bi masrafie va tanha moghei ke be darde bayern nemikhore zamanaye hasas va tain konandas in kheili mohraz va vazehe ke gomez ba kolang farghi nadare hala inke ozve time va bayad tahamolesh kard ye bahse dgast bad budan ya nabudanesh ba baghiam mohem ni ama gomez bazkon ni mese pranij mese rafinia

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 01:52

با وجود برد اصلا خوشحال نیستم گومز بدترین بازی رو انجام داد مولر هم ضعیف بود
باز رسیدیم به روبری محمد جان همین که روبن و ریبری با هم هستن عالیه گومز در حد اینا نیست چقدر توپ از دست داد حال کردم ریبری از جلو پاش گل زد نیم ساعت خندیدم در کل امیدوارم مهاجمی در حد روبری بگیریم تا بدرد ﺑﺨﻮﺭﻥ عشق است روبری
بخدا تو اوج باشن تیمی نیست حریف بایرن بشه هر چقدر از یوپی متنفرم ولی از کار جالبش که پنالتی هارو داد به روبن خوشم اومد گومز حق داره ناراحت باشه روبن اماده
شه دیگه بهش پاس نمیده

ناشناس یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 09:07

محمد باسواد من منظورم حرف کلی اون لینک بود نه خط به خطش که واسه من تیکه تیکه جدا میکنی . بعدشم همونطور که قبلا گفتم روبن اگه با کسی مشکل داشته باشه همه مربیان و رئیسهای بایرن اون مشکل رو سریعا حل میکنند حالا تو میگی روبن با آلمانیا مشکل داره پس اگه اینجوریه به غیر از گومز و مولر باید با شواینی و لام و نویر هم مشکل داشته باشه . این که نشد حرف .
در مورد پست آقا وحید هم باید بگم شما که هوادار دورتموند هستی لطفا در مورد بازیکنان بایرن نظر به این تندی نده آره گومز تو لحظه های حساس به داد تیم نمیرسه مثلا بازی با ناپولی حساس نبود یا منچسترسیتی و همینطور بازی با آگزبورگ که تا قبل از بازی دیشب آخرین برد بایرن تو بوندسلیگا بود . در ضمن گومز هرچقدر بیخودی و بدردنخور باشه از باریوس و لواندوفسکی شما دورتموندیا بهتره .
آقا ایمان هم یه پست جالب داده و گفته من از هاینکس متنفرم از بقیه پستت هم معلومه که از گومز هم متنفری از برد هم که خوشحال نشدی از مولر هم داره کم کم بدت میاد . میشه بگی از کی خوشت میاد لابد از روبن و ریبری خوشت میاد بازم خدارو شکر که از این دوتا خوشت میاد . در ضمن روبن همیشه گزینه اول برای پنالتی های بایرن بوده و در غیابش بقیه بازیکن ها پنالتی میزدند . این موضوع هیچ ربطی به هاینکس نداره .
در کل من دیگه نمیام اینجا پست بزارم امیدوارم بایرنیهای اصیل اصل حرف منو درک کنند و بیخودی چه بازیکن خوب بازی کنه یا نکنه بهش همینطوری فحش و حرف بیخود نزنند ول میدونم شما میایید اینجا منو میکوبید اما اشکال نداره چون همه بایرنی هستند ٫ من ناراحت نمیشم .








vahid ahmadi یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 09:19

ta shoma manie lahazate hasaso nemifahmi ya be dade tim reside nemifahmi chie? bazi ba napolio man city kodum daghighash tain konandeshod ke gomez komak kone hasas yani bargashte manchestere 2 sal pish finale inter raft ba lion intere sale pish juve 2 sal pish va fiorentinaye 2 sal pish
dar zemn bekhoda jenazeye barios sagesh be gomez miarze
asan esme in gomezo miaram chendesham mishe beharhal viva dortmunde khodemun

کیوان یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 09:33

من کاری به دعوای دوستان سر گومز ندارم . من کلا طرفدار بایرنم و طرفدار همه چیشم حتی بازیکنای متوسط و ضعیفش مثل برنو . گوستاوو یا آلابا و پرانیچ . من نه کشته مرده گومز هستم نه ازش بدم میاد ولی حرف این آقای دورتموندی رو خیلی سنگین میبینم مثلا این یارو باریوس چی داره که داری پزشو میدی گومز مون یه تار مو گندیدش و همینطور یه استوک کفشش می ارزه به این باریوس . یه لحظه توجه کن کجا اومدی. شما اومدی تو وبلاگ بایرنی ها داری به بازیکنانش اینجوری میگی واقعا خیلی رو داری. از صدر اومدین پایین سوزشتون و کینتون از بایرنی ها دوچندان شده نه

ای دوستان بایرنی اینجا هرکی کشته مرده بایرنه بیاد بگه که دورتموند و بازیکناش هرچی باشند جلوی اسم بایرن باید تعظیم کنند.

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 10:31

مرد حسابی زدی منظور طرف رو کونفیکون کردی ، بعد میگی منظورت کلی بوده؟!!

یعنی هیچ فرقی بین ( من باید از طرف مربی و هم تیمی هام حمایت بشم تا بتونم به دوران اوج خودم برگردم ) با ( من بسیار خوشحالم با حمایت های که از کل باشگاه دریافت می کنم. ) نمی بینی؟!!!

تو دیگه خیلی عتیقه هستی... کجاش گفته من قبلاً دریافت نمی کردم و باید دریافت کنم؟!! کجا صحبت از دوران اوج زده؟!! مجبور نیستی وقتی سوادش رو نداری قپی در کنی.

اصلاً من از اول نباید جواب آدم بی هویت و ترسویی مثل تو رو میدادم. چون آدم ترسویی مثل تو همیشه ترس ضایع شدن داره و از روزی می ترسه که همه بگن فلانی ضایع شد و حق با فلانی بود. ولی من اینطور نیستم. اگر هم روزی بهم ثابت بشه که اشتباه میکردم میام از همه عذر خواهی می کنم ، نه مثل تو که مثل زن چادر رو خودت کشیدی و با نگذاشتن اسم صورتت رو زیر چادر مخفی کردی و ترسیدی.

در ضمن آقای معلم ، آقا که چه عرض کنم ، خانم معلم ، به مولر و گومز میگن آلمانی یا آلمانی ها؟!!! مگه یک نفرن؟! هرچی بیشتر جلو بریم فضیلت شما بیشتر نمایان میشه!!!

همون بهتر که نظر نمیدی ، چون سنگین تری... قارچ خورم با اون حرکات مسخرۀ بعد از گلش!!! کسی که یک رگۀ اسپانیایی ( گاو باز ) باشه بهتر از این نمیشه.

من مثل بعضی ها نیستم ، چشمم رو ببندم به خاطر آمار گلزنی ( 80 از شش قدم ) اسم گومز رو در کنار بزرگان فوتبال بیارم. من به موقعش با بقیۀ هوادارای بقیۀ تیم ها کل کل می کنم ، به موقعش از بازیکنان بایرن انتقاد می کنم.

مطمئنم تو دورتموندم یک بازیکنی نوخاله ای بوده که وحید ازش خوشش نمیومده و ازش انتقاد میکرده ، و قصد نداره بایرن رو زیر سوال ببره. ( چون هیچ بنی بشری نمی تونه از بایرن کبیر بد بگه.)

ولی وحید باید اینو یادش باشه دورتموند سوراخی بیش نیست.

مصطفی یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 11:53

اووووووووه یه نصف روز نبودم تو وبلاگ ببین چه خبره!!!!!!!
هرکی رسیده با اون یکی یه کل انداخته بابا بیخیال حالا هرکی خوب و نبود مهم بایرن بود که پیروز شد . من خودم از طرفدارای گومز هستم ولی هیچ وقت حرفهای اون آقا رو تایید نمی کنم ولی آقا محمد شما هم جزء نویسندگان این وبلاگی شما یه خورده صبور تر باش واسه یه اختلاف سلیقه جزئی که نباید اینجوری هم دیگر رو جر وا جر کنیم .
من با حرفهای کیوان موافقم دورتموندی ها هر چی بودن و هستن تا هزار سال دیگه هم نمی تونن موفقیت ها و افتخارات بایرن رو بدست بیارند

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 12:41

من نمی تونم اجازه بدم هر بی سر و پایی بیاد به من بگه که طرفدار بایرن نیستم.

اگر هواداری اینکه برای هر کور و کچلی که وارد تیم شده هورااااااا بکشیم که هیچی. این هواداری به درد همون ناشناس میخوره.

آدم هایی مثل ناشناس خانم هستند که برای ورود بازیکنانی مثل پرانیچ ، برافهاید ، اوتل و... چندتا بازیکن بنجل دیگه کف و هوراا می کشن. ولی من انتظارم از بایرن مونیخ یک چیز دیگه است.

یک بازیکنی که جلوی تیم های متوسط هت تریک می کنه ولی تو موقعیت های حساس مثل مترسک می مونه دوزار ارزش نداره.

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 12:44

دوست خوبم از هاینکس برای ترکیب بدی که چند هفته ریخته متنفرم یعنی ترکیب ثابت
در کار نیست گومز که دست بیله من اصلا نگفتم از مولر بدم می یاد اتفاقا عاشقشم
ولی دیشب خوب نبود و اگر گفتم از برد خوشحال نشدم برای این بود که انصافا بازیه زیبا و پر طراوتی نبود حداقل تا قبل ورود روبن خود هاینکس هم گفته حالا هر طور
می خوای فکر کن در ضمن من روبری رو خیلی دوست ﺩﺍﺭﻡ

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 14:42

کاملاً با ایمان موافقم. مولر دیشب اصلاً خوب نبود و 50% تواناییش هم به نمایش نذاشت. ( عشقم مولر... )

بایرن تا دقیقۀ 60 مثل مرغ سر کنده بود.

saman یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 15:31

می خوام از اقا محمد بابت این حرف هایی که به گومز میزنه تشکر کنم.واقعا دمت گرم... مرسی...این بازیکن لیاقت هیچیو نداره..من خودم عاشق کلوزه هستم و دیوونشم

سینا یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 15:46

دوستان نه گومز مهمه نه روبن نه مولر نه هیشکی..

همشون یه روز میرن از بایرن
چیزی که مهمه بایرنه به خدا..
زشته طرفدارای بایرن اینجوری با هم حرف بزنن..

vahid ahmadi یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 15:58

avalan dortmund sarvare hameye timaye donyast
dovoman munich be bazikoni tu noke hamle niaz dare ke teknik va sorate balai dashte bashe mese eto,o pato ke toopo betunan az poshte 18 laghal 1 metr biaran jelo na gomez ke robbeno riberio muller jer mikhoran ta ru khat tupo besh bedan laghal ru khatam ye zare ghashango ba etemad be nafs gol nemizane
bariosam nemigam nabeghast ama vaghan teknik va etemad benafse balai dare ba inke ghadesh kutahe ama khodaish vaghti ru oje kheili khatarnake

محمد_13 یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 16:07

آقا سینا حرفت درسته ، ولی این مهم که چه بازیکنی تو بایرن میاد و کی میره. هوینس احمق با این خریدهای مزخرفش... هیچی بقیۀ رو ولش. به جز یادآوری خاطرات بد چیز دیگه ای نصیبمون نمیشه.

سینا یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 16:10

موافقم محمد جان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد