وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: یک واکنش عالی نشان دادیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هفتۀ 15 بوندسلیگا تماماً به کام باشگاه بایرن مونیخ بود. زیرا این تیم با شکست دادن 4 بر 1 وردربرمن و تساوی دیدار دو تیم گلادباخ و دورتموند به صدر جدول بازگشت. نظرات بعد از دیدار با وردربرمن در ادامۀ مطلب.

هاینکس: تسلی یافتم. خوشبختانه ، تیم سهم بزرگی در خلاص شدن من از تب بیماری ایفا کرد. ما واقعاً یک تیم خوب امروز داشتیم. ما به وضوح روان و سریع ظاهر شدیم ، و ارتباط های ما عالی بود. همه بازیکنان به عقب باز می گشتند و در دفاع کمک می کردند. این بسیار برای ما مهم است تا در صدر لیگ باشیم. هنگامی که آرین روبن وارد میدان شد ، تیم توانایی خود را به اجرا گذاشت و به یک برابری کاملاً غیر ضروری ، یک عکس العمل فوق العاده نشان داد.

فرانک ریبری: بازی امروز قطعاً از هفتۀ گذشته بهتر بود. پیروزی امروز اهمیت زیادی دارد. زمانی که بایرن می بازد اصلاً خوب نیست ، و کار مقابل وردربرمن همواره سخت است. ما امروز خوب ظاهر شدیم ، تهاجمی بازی کردیم و زود آنها را از کار می انداختیم. من واقعاً از بازی لذت بردم. من توپ را به خاطر این که گل سوم را بزنم از سرقت نکردم ، من به سادگی در موقعیت بهتری قرار داشتم و فریاد زدم تا او توپ را رها کند. ماریو مقابل حریفان برای تیم می جنگد. ما اکنون دو بازی دیگر در لیگ مقابل اشتوتگارت و کلن داریم ف و می خواهیم در هر دو مسابقه پیروز شویم.

آرین روبن: در حال حاضر این زمان سختی برای من است ، چرا که همچنان در بعضی مواقع احساس درد می کنم. گاهی اوقات بهتر می شوم ، و سپس بدتر. من هنوز راه طولانی را برای رسیدن به تناسب اندام دارم ، هر چند که سراسر امروز هیچ دردی نداشتم ، و در این مورد بسیار راضی هستم. این یک بازی کاملاً باز بود ، اما ما بسیاری از فضاها را در نیمۀ دوم در اختیار گرفتیم ، و از آن به خوبی استفاده کردیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 01:58

محمد جان دمت گرم عجب عکس با حالی گذاشتی چهارتا از بزرگان دنیا در یک کادر خیلی
زیباست مخصوصا ﺭﻭﺑﺮﻱ

خواهش می کنم.

فقط حیف که یکی میون اینا مثل پارازیت کار می کنه و میره روی اعصاب آدم ، ولی خوشبختانه تو عکس نیست. ( خودت می دونی کی رو میگم. )

ﺍﻳﻤﺎﻥ یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 13:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد