وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تئو سوانسیگر، از مقام خود استعفا داد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تئو سوانسیگر، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، روز گذشته در جشن پایان سال که هر ساله در فدراسیون فوتبال آلمان برگزار میشود از سمت خود به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال آلمان، استعفا کرد.

تمام مهمانان این جشن، بعد از اعلام این خبر از سوی سوانسیگر در شوک عجیبی فرو رفتند، در این جشن حدود ۱۰۰ نفر مهمان، حضور داشتند که ماتیاس سامر و شف از دست اندرکاران تیم ملی فوتبال آلمان تا دقایقی بعد از اعلام این خبر در سکوت کامل به سر میبردند.

سوانسیگر در جمع مهمانان حاضر، گفت: "مدتی بود که قصد اینکار را داشتم و تصمیم خود را گرفته بودم. با خانواده خود و دوستانم، مشورت کردم. بعد از صحبت با پسرانم، آنها به من گفتند که تصمیم درستی گرفته ام. در سال ۲۰۱۰ هم قصد نداشتم که در انتخابات ریاست فدراسیون، شرکت کنم. در این پست برای خودم هیچ چیز جدیدی نمیبینم. فدراسیون فوتبال آلمان در حال حاضر آمادگی لازم در تمام زمینه ها را دارد، همه چیز به درستی انجام شده است و بهترین از این نمیتواند باشد. در زمان ریاست من، تیم های ملی فوتبال آلمان توانستند در کشور خود به قهرمانی برسند (تیم ملی فوتبال زنان و امید). احساس خوشبختی میکنم و آرامش زیادی دارم. به زودی وقت بیشتری برای خانواده ام خواهم داشت، چهار نوه دارم."

او در آخر با چشمانی پر از اشک، اعلام کرد: "من میخواهم از مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲، لذت ببرم. امیدوارم که یواخیم لو به عنوان هدیه برای خداحافظی از من، قهرمانی تیم کشورم را برایم کادو بیاورد."

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 01:01

درود بر این مرد بزرگ.بچه ها کادوی خداحافظی که ازتون خواست یادتون نره لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد