وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانچینی: بدون تغییر مقابل بایرن قرار می گیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان مانچو در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در حالی مقابل حریف باواریایی قرار می گیرند که در دیدار رفت مقابل این تیم 2-0 شکست خوردند

روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد قصد ندارد سبک بازی هجومی تیمش را تغییر دهد اما ممکن است در دیدار این هفته مقابل بایرن در لیگ قهرمانان تدافعی تر بازی کنند.

شاگردان مانچو در آخرین دیدارشان در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در حالی مقابل حریف باواریایی قرار می گیرند که در دیدار رفت مقابل این تیم 2-0 شکست خوردند.

سرمربی ایتالیایی در گفتگو با ساندی تلگراف گفت:" شاید در دیدار رفت که اولین دیدار خارج از خانه مان در لیگ قهرمانان بود باید بهتر دفاع می کردیم و با یک مهاجم کمتر به زمین می رفتیم. این می توانست برای ما خوب باشد.

اما ما فصل را با این ذهنیت آغاز کردیم. ما می خواستیم در هر دیدار به گل های زیادی برسیم اما خوب دفاع کردن هم مهم است، مانند کاری که در دیدار مقابل لیورپول انجام دادیم. ما در لیگ قهرمانان تدافعی تر بودیم."

در صورتی که ناپولی بتواند این هفته ویارئال را شکست دهد، پیروزی احتمالی سیتی مقابل بایرن هم موجب صعود آنها به دور بعد لیگ قهرمانان نمی شود اما این مسئله چندان باعث ناراحتی مانچینی نمی شود.

" در حال حاضر چندین تیم در لیگ قهرمانان بهتر از ما هستند. اگر باشگاه چلسی که 10 سال به دنبال قهرمانی در این رقابت ها است از ناکامی شان ناراحت باشند، حق دارند اما ما در ابتدای راه هستیم.

برای دیدار مقابل بایرن تغییری در تیم ایجاد نمی کنم. می خواهیم به مرحله بعد برویم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، به لیگ اروپا می رویم و تلاش می کنیم در آنجا به قهرمانی برسیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 01:03

بپا یه وقت چهارتا نخوری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد