وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز و کلوزه در رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز یکی از گزینه های قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی آلمان در پست مهاجم نوک از رقیب کهنه کار خود میروسلاو کلوزه تمجید میکند.

ماریو گومز مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی آلمان بر سر جایگاه تک مهاجم ترکیب تیم ملی آلمان در رقابتهای یورو ۲۰۱۲ که سال آینده در کشورهای لهستان و اکراین برگزار میشود با میروسلاو کلوزه ستاره کهنه کار ژرمنها در رقابت است .

ماریو گومز در گفتگویی با میرور میگوید: من سخت تلاش میکنم و می بینم که بهتر از گذشته می توانم توانایی هایم را نمایان کنم اما تصمیم گیری برای ترکیب اصلی در دستان من نیست.

گومز در ادامه میگوید: توانستم بر ناکامی های خود در تیم ملی غلبه کنم . چند سالی بود که در لباس تیم ملی درخشش لازم را نداشتم اما سرانجام احساس می کنم که این فشار ها از من برداشته شده است و حالا انتظارات از من تنها مربوط به تیم ملی نمی شود .

گومز در مورد رقیب خود کلوزه میگوید: میرو مهاجم بزرگی است که من هرگز از درخشش وی ناراحت نشده ام اما در مسابقات اخیر تیم ملی من در ترکیب تیم جا افتادم و گلزنی هم کرده ام. حال در این وضعیت باید دید که فرصت بازی کردن به کدام یک از ما خواهد رسید.

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 01:00

بشین بالا جوجو!!!!تا میروسلاو هست تو و امثال تو باید ساکت باشن.آقا دو تا گل زده میخواد تو ترکیب اصلی هم باشه!

mersad دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 14:36

ایندو تا فرقی با هم ندارن هر دو تاشون فقط مفت خوری میکنن
کلوزه بیشتر گلاش از فاصله ۱۰ متریه
تو جام جهانی یدونه گل از پشت محوطه نزده
ولی در کل استفادش از گومز بیشتره
درسته محمد جون؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد