وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: ماندن برای مدت طولانی را با کمال میل می پذیرم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن 27 ساله ، تمایل خود را برای تمدید قراردادش که تا سال 2013 اعتبار دارد اعلام کرد.

آرین روبن در کلوب هواداران بایرن در " هوسلوانگر 13 " گفت: "من احساس بسیار شادی دارم و احتمالاً برای مدت طولانی در اینجا خواهم ماند. باید منتظر باشیم تا یک پیشنهاد زیبا داده شود."

روبن ، یک روز پس از پیروزی شیرین 4 بر 1 مقابل وردربرمن گفت: "این زمان سختی برای من بود. اما اکنون امیدوارم این روند به صورت صعودی ادامه پیدا کند. برای من مهم بود تا نشان دهم که برای تیم مفید هستم."

روبن همچنین می خواهد بگوید که با گومز اختلافی ندارد و در این خصوص گفت: "من توپ را از او نقاپیدم و فکر نمی کنم گومز عصبانی باشد. گرفتن این مسئولیت برای مهم است و معمولاً من نفر نخست برای ضربات پنالتی هستم."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی ( میشاییل ) یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 23:02

ای قربون تو برم ، امیدوارم تا هر وقت که تو بایرن هستی بدرخشی و تیم همراه با تو و سایر بازیکنا تو اروپا طوفان به پا کنه

mersad دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 14:33

ایول! یکی اومد پنالتی هارو از گومز بگیره
راحت شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد