وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی، بازیکن همه‌کاره نیم فصل بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایرانَُ٬پسرک محبوب شهر کلن با زدن 14 گل و دادن 4 پاس گل، موثرترین بازیکن نیم‌فصل به حساب می‌آید.

قطار بوندسلیگا به ایستگاه تعطیلات نیم‌فصل رسید و همچنان نشان داد که به لحاظ فاکتور‌هایی از قبیل جذابیت و غیر قابل پیش‌بینی بودن، مشخصا بر دیگر لیگ‌های اروپایی برتری دارد. آنها با داشتن میانگین 45000 نفر تماشاگر بیشترین آمار را در تمام لیگ‌های معتبر اروپایی داشته و نیز رکورد جدیدی در قیاس با فصول قبل برای خود بر جای گذاشتند. در این مقاله به بررسی مختصر آماری بوندسلیگا در نیم‌فصل اول پرداخته می‌شود.

بایرن با میانگین بالای 2 امتیاز در هر بازی موفق شد استاندارد اولیه جهت قهرمانی در یک لیگ را بدست آورد. عنوان بهترین خط حمله از آن بایرن مونیخ شد. آنها در 17 بازی 33 گل به ثمر رساندند که آمار خوبی به نظر می‌رسد. البته نباید از نقش ماریو گومز در خلق این رکورد غافل شویم. سوپر ماریو در 16 بازی از 17 بازی بایرن در نیم‌فصل به میدان رفت که حاصل آن 16 گل برای بایرن بود که رکورد فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. مطابق نظرسنجی وب‌سایت اختصاصی بوندسلیگا، ماریو گومز به عنوان بازیکن سال 2011 بوندسلیگا معرفی شد. بدترین خط حمله نیز به کایزرسلاترن رسید. آنها در 17 بازی تنها 13 گل به ثمر رساند که با این حساب معلوم نیست مهاجمان کایزرسلاترن به چه کاری مشغولند!؟

در مورد خط دفاع هم مشاهده می‌شود که بایرن با تنها 10 گل خورده بهترین خط دفاع را داشته و پس از بایرن هم گلادباخ با 11 گل خورده در رده بعدی قرار دارد. بی جهت نیست که آنها شگفتی‌ساز نیم‌فصل شدند. فرایبورگ و کلن به ترتیب با 39 و 35 گل خورده بدترین خطوط دفاعی تیم‌های حاضر در جدول را تشکیل می‌دهند. با این آمار وحشتناکی که خط دفاعی کلن از خود به جای گذاشته، باید هم ستاره این تیم یعنی پودولسکی که موثرترین بازیکن نیم‌فصل به حساب می‌آید، زمزمه‌های جداییش از کلن به گوش برسد.

پسرک محبوب شهر کلن با زدن 14 گل و دادن 4 پاس گل، موثرترین بازیکن نیم‌فصل به حساب می‌آید البته ماریو گومز نیز با 16 گل و 2 پاس گل هم امتیاز با پودولسکی است ولی به دلیل اینکه چند گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود در رده بندی، بعد از پودولسکی قرار گرفت.

به غیر از فصل 92-93 که بایرن عنوان قهرمانی نیم‌فصل را بدست آورد اما در نهایت نتوانست قهرمان بوندسلیگا شود، در بقیه موارد هرگاه آنها قهرمان نیم‌فصل شدند، در پایان فصل نیز به مقام قهرمانی رسیدند. آیا اف سی هالیوود میتواند به مقام قهرمانی دست یابد؟ پاسخ این سوال وابسته به فاکتور‌های مختلفی از جمله مصدومیت بازیکنان، قرعه در لیگ قهرمانان، تدارک و استراحت پویا و مناسب در تعطیلات نیم‌فصل و ... است که تنها گذر زمان آنرا روشن خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد