وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: بهترین فصل دوران حرفه ای ام را سپری می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در فصول گذشته گومز فراز و نشیب های زیادی را سپری می کرد اما اکنون در 26 سالگی احساس می کند بهترین دورانش را سپری می کند.

ماریو گومز، مهاجم بایرن مونیخ، اعلام کرد در این فصل بهترین روزهای دوران حرفه ای اش را سپری می کند.

در فصول گذشته گومز فراز و نشیب های زیادی را سپری می کرد اما اکنون در 26 سالگی احساس می کند بهترین دورانش را سپری می کند.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" من اکنون در سنی هستم که بهترین سال  های دوران حرفه ای ام شروع شده است. در 26 سالگی، به عنوان یک مهاجم در اوج قرار دارید. در اواسط دهه سوم زندگی به پختگی می رسید، تجربه بازی در دیدارهای حساس را پیدا می کنید و راحت تر آرامش تان را حفظ می کنید."

این مهاجم ملی پوش فصل گذشته در همه رقابت ها 39 گل برای بایرن به ثمر رساند اما تا اینجای فصل جاری 24 بار گلزنی کرده و مطمئن است که می توان رکورد فصل گذشته اش را پشت سر بگذارد.

او قصد دارد در رقابت های یورو 2012 نقش بیشتری در ترکیب تیم ملی آلمان داشته باشد اما تاکید کرد هر تصمیمی که یواخیم لوو برای خط حمله تیمش بگیرد، خواهد پذیرفت.

" هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنم. اگر بتواتم تآ آغاز رقابت های یورو به همین ترتیب بازی کنم اما سرمربی من را انتخاب نکند، کاری نمی تواتم انجام بدهم."

در 5 فصل اخیر رقابت های اروپایی، تنها مسی و رونالدو گل های بیشتری از گومز به ثمر رسانده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد