وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: ما کار را برای خودمان سخت کردیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ به سختی از سد تیم دسته دومی بوخوم گذشت و توانست جواز حضور در مرحلۀ بعدی رقابت های جام حذفی آلمان را کسب کند. نظرات در مورد این دیدار ادامۀ مطلب.

آرین روبن: بوخوم تیم بسیار شایسته ای بود. آنها می توانند به خودشان افتخار کنند ، آنها همه کار انجام دادند و تلاش بسیاری برای حمله کردند از خود به نمایش گذاشتند. آنها امشب فوق العاده بودند ، هرچند ما کار را برای خودمان دشوار کردیم. من فکر می کردم که ما می خواهیم 30 دقیقۀ دیگر به بازی ادامه دهیم. ما در صدر جدول بوندسلیگا قرار داریم ، به مرحلۀ بعدی جام حذفی صعود کردیم و به مرحلۀ حذفی لیگ قهرمانان راه یافتیم ، دیگر چه می توانیم بخواهیم؟! اما در حال حاضر ، خوشحالم اینگونه تعطیلات را آغاز می کنیم.

 تونی کروس: بدیهی است ، که ما می توانیم از نتیجۀ به دست آمده قانع باشیم و شکی در آن نیست. رقابت در جام حذفی همواره کمی متفاوت است. ما تیم بهتری بودیم ، اما ما قادر نبودیم از شانس های خود به درستی استفاده کنیم. با این حال ، فکر می کنم هیچ شکایتی در مورد پیروزی 2 بر 1 ما وجود نداشته باشد. بوخوم به خوبی ظاهر شد. من فکر می کنم که خستگی بر آنان غلبه کرد ، زیرا آنها فضای بسیاری در زمین را پوشش داده بودند و شخصیت واقعی خود را نشان دادند. ما در موقعیت بسیار خوبی در هر سه تورنمنت داریم. می توانیم از کریسمس آرام خود لذت ببریم.

جیووانی فدریکو ( بازیکن بوخوم ): ما واقعاً امشب 90 دقیقه خوب کار کردیم و آنها را در خلق موقعیت ، بارها ناکام گذاشتیم. این عملکرد ما بسیار دلیر و شجاعانه بود و تلاش کردیم در دفعات متوالی به آنان ضربه بزنیم. بدیهی است ، شما در زمانی که در دقیقۀ 91 گل دریافت می کنید سرخورده و ناامید شوید ، اما ما دیدیم که بایرن در سطح کلاس جهانی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد