وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیموشچوک به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ اوکراین شناخته شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اوکراینی بایرن از نظر مردم کشور اوکراین بهترین فوتبالیست تاریخ کشورشان است

آناتولی به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ فوتبال اوکراین شناخته شد. هافبک ۳۲ ساله بایرن مونیخ در صدر برترین فوتبالیست های تاریخ کشور اوکراین از زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۹۱ قرار گرفت.

مردم اوکراین در یک دوره ۲ ماهه با در نظر گرفت انواع زیادی از خصوصیات بازیکنان بهترین فوتبالیست تاریخ کشورشان را انتخاب کردند. تیموشچوک در این رای گیری با پشت سر گذاشتن بازیکنی هم چون آندری شوچنکو که پیش از این در ۲۰ سال گذشته شش بار به عنوان بازیکن سال اوکراین دست یافته بود به عنوان برترین بازیکن تاریخ کشورش شناخته شد.

افتخارات تیموشچوک:

تیموشچوک در سال جاری میلادی به عنوان بهترین فوتبالیست کشور اوکراین انتخاب شد او پیش از این نیز سه بار دیگر در سال های ۲۰۰۲ ٬ ۲۰۰۶ ٬ ۲۰۰۷ هم به این افتخار نائل شده بود ٬ تیموشچوک همچنین با ۱۱۳ بازی ملی بیشترین حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را داشته است و از این حیث رکورد دار می باشد.

تیموشچوک از لحاظ باشگاهی هم با تیم شاختار دونتسک موفق شد سه بار قهرمان لیگ و جام حذفی اوکراین شود او با تیم زنیت سنت پترزبورگ هم در سال ۲۰۰۸ به عنوان قهرمانی جام یوفا سابق رسید . تیموشچوک در سال ۲۰۰۹ به بایرن مونیخ پیوست و تا به امروز به یک قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان رسیده است او همچنین افتخار حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تیم بایرن را هم داشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
mer3ad پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 01:17

درسته که بایرنى ام ولى به نظر من شوجنکو خیلى بهتر بود

ka-z پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 16:46

منم با mer3ad موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد