وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا قرارداد روبن با بندهایی خاص تمدید می شود؟!


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شانس این موضع که آرین روبن فراتر از سال 2013 در بایرن می ماند بیشتر و بیشتر می شود. در حال حاضر صحبت از شرایطی جدید در قرارداد روبن به میان آمده است.

اکنون مدت طولانی است که آرین روبن به دلیل مصدومیت های مداوم و طولانی مدت در فرم صد در صد قرار ندارد. با این حال او همچنان برگ برندۀ بایرن مونیخ می باشد.

کریستین نرلینگر به تازگی در مورد آیندۀ آرین روبن گفت: "ما می خواهیم بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم. آرین روبن یکی از بهترین بازیکنان ما می باشد. بنابراین هدف بایرن مونیخ این می باشد تا آرین روبن را فراتر از سال 2013 در اختیار داشته باشد."

نرلینگر همچنین در مورد علاقۀ بایرن به مارکو ریوس ، بازیکن مونشن گلادباخ و ارتباط جذب این بازیکن با قرارداد آرین روبن گفت: "مهم نیست در آینده چه نقل و انتقالی در باشگاه صورت می گیرد ، در این موضوع شکی نیست آرین روبن با ما خواهد ماند. آرین روبن کاملاً در نزد مربیان و بازیکنان بایرن از احترام خاصی برخوردار است."

هانس روبن ، پدر آرین روبن در خصوص تصمیم آرین روبن گفت: "او نمی خواهد در مورد قرارداد جدیدش هیچ تغییری ایجاد کند."

بر اساس این گفته ها حقوق و دستمزد سالیانه روبن بدون تغییر باقی خواهد ماند. اما گزارش شده است که بندی جدید در قرارداد روبن افزوده خواهد شد. و این بند بدین گونه است که اگر آرین روبن به مدت سه ماه مصدوم باشد ، باشگاه وظیفه دارد حقوق و دستمزد او را به صورت تمام و کمال پرداخت نماید. این یعنی اینکه حساب آرین روبن در دوران مصدومیت بدون هیچ دردسری سرشار از پول خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
mer3ad پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 20:46

اینجور بازیکنارو باید ستایششون کرد؛ آفرین بالاخره بایرن داره یه کار درستو حسابى میکنه

حسین پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 22:32 http://chelsea-fc.in

سلام داداش نظرت در مورد تبالد لینک و بنر چیست اگه موافقی منو با اسم کانون هواداران چلسی لینک کن و بعد بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم و راستی اگه با تبادل بنر موافقی کد بنرت رو بده تا بزارم تو وبم لطفا جوابم رو تو وبم بدید منتظرمممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد